S

svart arabhingst

Vi var och röntgade våran golden kille idag..1 års röntgen och troligen har han HD. Ledkulan sitter inte ända in i skålen..snyft.... Vi har inte fått något besked än eftersom allt ska bedömmas av SKK men som det ser ut så är det nåt. Känns jättetråkigt. Nu önskar jag av hela mitt hjärta att han ändå får leva utan besvär hela livet. Min älskling!!

Sv: Suck

fjolltroll skrev:
Usch vad tråkigt. Hoppas att det inte är allt för illa.

Mia.

Nej verkligen inte. Jag har sett värre bilder än så men som sagt så vet man ju inte. Är inte så bra på att bedömma sånt heller.

Trist! Var det bara på ena sidan eller bägge? Turligt nog är det väl många hundar som lever symptomfritt, fast trist ändå!

Excellent skrev:
Trist! Var det bara på ena sidan eller bägge? Turligt nog är det väl många hundar som lever symptomfritt, fast trist ändå!

Den ena sidan såg ganska bra ut tycker jag...Men den andra var värre men som sagt så vet jag inte mer. Men jag skriver så snart jag vet resultatet. Håll tummarna för mig är ni söta!!

*lånar*
Nu har det ju gått ett tag...så hur gick det? vad blev det för HD-status ??

Jag ska ringa kennelklubben idag så jag skriver så fort jag vet !! Vi har nämligen fått hem statusen mend det är saker som står som verkar jättekonstigt. Att han har opererat en fraktur och det har han aldrig gjort. Han har inte ens gjort illa sig så jag måste ringa så de inte kollat på fel plåtar. Det var ju sommarvikarier när jag röntgade honom på Strömsholm så frågan är om de gjort rätt...suck

Senast ändrad av en moderator:

Calazirya skrev:
Vad fick han för status på de svaret du fick nu då?

C och D men man blir ju orolig över nu att de mixat fel bilder också så vi får se om vi åker och tar nya. Det stället jag röntgade på utreder deras misstaget nu iaf så får vi hoppas att vi får göra om bilderna...Så dryygt

Tråkigt om det nu visar sig att han har C och D, har fått för mig att du ville avla och det går ju i stöpet... Nog för att det finns mycket annat att göra med vovven ...

Calazirya skrev:
Tråkigt om det nu visar sig att han har C och D, har fått för mig att du ville avla och det går ju i stöpet... Nog för att det finns mycket annat att göra med vovven ...

Ja verkligen men som sagt så får vi se då...Ja jag ställer ju ut honom och håller på med spår och lydnad så nåt blir det iaf. Har planer också på att skaffa en till golden om nåt år så får vi se.

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 956
Senast: Crossline
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 409
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka