Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hejsan! På många av schockemöhles hingstar står det tex Stud fee: € 1000. Någon här som vet vad stud fee är ?
Är det Fryst, färsk sperma. och hur många doser?
Är det någon som betäckt med någon av hans hingstar?
Hur fungerar transporten?
Varför svara när man inte vet
språngavgift,TAI,fryst hittar du på den engelska frosen.tror det är 3 brunster på färsk,sen får du byta hingst.
Frysdoserna är per dos och får inte säljas sparas eller ges bort utan att man kontaktat dom.
Allt står att läsa på sidan.
Stud fee är språngavgiften, som normalt även ligger tillsammans med andra avgifter. I Sverige delar vi upp, språngavgift, levandeföl avgift etc. Stud fee är normalt vad det kostar att få sperman i handen, plus frakten förstås. Ingen levande föl avgift eller liknande tillkommer.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras
Jag är fd ägare till en hund med grav separationsångest, den blev värre av kastreringen, innan var den mycket mild och märktes inte så...
Hundavel & Ras Bara för att en hund kan ha massor av energi vid exempelvis träning så betyder det inte att den automatiskt blir jobbig av att inte få...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.