Stubbman???

clubman

Trådstartare
Min häst har skavt av manen en bit, om man ska försöka förklara så har hon man biten bakom öronen och sen är det avskvat ca 10 cm från hennes exemtäcke och sen har hon man resten så det blir ju som en glugg....sist vi var och tävlade gjorde jag ju knoppar men det ser ju så där kul ut. Hon har varit stubbad förr och det passade hon ganska så bra i men vill ju helst att hon ska kunna ha knoppar till tävling!! Hur sjutton hade ni gjort??? Stubbad man och tävla MSV:C .... eller försöka knoppa det som finns???

Sv: Stubbman???

Min kliar också av sig manen. Jag stubbade förra hösten och blev sen mobbad här hela resten av året för hennes fula man. :p:angel:

Nu har hon kliat av en del igen, men jag ska försöka få ihop knoppar till kvalitén i helgen, sen ryker den nog igen. :(

Nja vi blev nog aldrig mobbade för hennes man men jag tycker ju att det är snyggast med knoppar när man ska tävla...en fördel med stubb är ju att man sparar tid på tävlingsdagen när man slipper knoppa!!:D

Jag tror att stubbman kan bli snyggt! :) Min ponny går msv C regionalt bland stora hästar och han ser ut såhär:

DSC_9976.jpg

Ännu ingen negativ kommentar om manen iaf. ;)

Lycka till med vad du än väljer! :banana:

MVH Smallgot

KL

Min hade stubbman när vi fick henne för ca 2 mån sen. Försökte spara ner manen för jag vill kunna knoppa :love:, men sen kliade hon av så mkt man att jag tyckte att en snygg stubb är bättre :)

Gammal bild men typ så här ser vi ut nu också

268096_235354646494093_100000586795957_899519_1681274_n.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 439
Senast: lizzie
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 528
Senast: Fiorano
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte försöka samla hop lite o lika saker som är väldigt mycket i mitt huvud justnu. Som INTE är om soc mötet nästa vecka och att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 462
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka