Stubben gold wings

Maoam

Trådstartare
Någon som testat? Är lite sugen men det kostar ju en slant. Visserligen är det jätteolika hur hästar funkar med olika bett men tänkte ändå se om jag kunde få lite recensioner härifrån. Har ni märkt skillnad?

En ponnymamma i mitt stall köpte på sig till både ponnyn och hennes unghäst. En vecka senare hade de bytts bort igen. Hon tyckte att det var svårt att få dem att ligga stabilt men jag tror att i alla fall storhesten kändes bra att rida på det.

En annan häst i stallet har ett tvådelat (jag upplever det som smalare än det tredelade?) och trivs på det. Men han bytte från ett uråldrigt bett som var säkert 25 mm i omkrets! Så han hade nog varit nöjd med vad som.

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 623
Senast: villhöver
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 326
Senast: lirco11
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 075
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈