Struvjärn? och PayPal

Inglorion

Trådstartare
Jag skulle ville köpa struvjärn i julklapp till en väldigt god vän (hon är Brittisk, så finns inte en chans att hon skulle kunna få tag i dem själv, men det var något det hintades om att hon ville ha när hon var här förra helgen) i julklapp, hon är en insekt fantast så dem fina fjärils järnen jag sett vore perfekt tillsammans med en mer traditionell design.

Dilemmat: helt nytt verkar det svårt att få tag på fjärilsjärn

men det finns flera på Tradera.

Jag har ett reggat konto hos Tradera som aldrig är använt, men ett paypal konto vill jag inte aktivera for användning enbart en gång. Går det att betala på något annat sätt? (går man in på Tradera's hjälp sidor så verkar det mest vara "betala med Paypal")

Det bästa alternativet: vet någon vart man kan få tag på fjärilsjärn nytt?
 
Sv: Struvjärn? och PayPal

När jag köper och säljer på Tradera så använder jag antingen Swish eller direktöverföring via bank. Det står i de olika annonserna vilka betalmetoder som just den säljaren har som alternativ.
 
Sv: Struvjärn? och PayPal

Det är få som endast accepterar paypal. Har nog råkat ut för det 2 gånger av de flera 100 sakerna jag köpt där.

Dom struvjärnen jag kollade på (tex den med gamla struvjärn fast oanvända, där var det banköverföring som gällde.
 
Sv: Struvjärn? och PayPal

Jag har haft ett par sådana,men antingen hittar jag dom inte elller så har dom följt med till tippen.
Hittar jag något av dom så får du dom gärna.
 
Sv: Struvjärn? och PayPal

va gulligt :D

KL

nu har jag iaf vagat mig pa att lagga ett bud pa en hallare med tva jarn pa Tradera :) det var ju jag som inte insåg att man kunde se vilket satt saljarna ville ha betalt pa :) far se om man far det imorgon kvall ;)
 
Sv: Struvjärn? och PayPal

Ett tips då!

Bestäm innan, för dig själv hur mycket du kan tänka dig att betala. Sen väntar du till de sista minuterna innan du lägger ditt bud. Oftast blir auktioner där det lagts bud tidigt orimligt dyra.

Du kan ställa in så du får meddelande/påminnelse innan auktionen är över. Det finns dessutom app till telefonen.
 
Sv: Struvjärn? och PayPal

jo det har gatt over vad jag ar beredd att betala for ett begagnat, med tanke pa att nya kostar lika mycket som det nu har kommit upp i (och alla verkar komma upp i dem siffrorna med). Struvjarn = valdigt poppis!

Sa jag bestaller nytt, utan fjaril design, hade jag mer tid hade jag kollat runt i second hand affärer. Men nu kommer det inte fram i tid om det visar sig att jag fortfarande maste beställa ett nytt eftersom vi aker den 27:e :) tack for all hjälp iaf!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 085
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 604
Senast: Karamello30
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 254
Senast: dobbis
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 267
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp