Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det märkliga är att min häst stod hos sin förre ägare, en ridskola, i åtta år och var ute på en del lokala tävlingar
Men jag vet inte alls hur det där fungerar. Dock står ridskolan som ägare för flera av sina andra hästar.
Vad ska jag skicka vart då? Jag köpte häst för några månader sen och har inte ändrat någonting för att jag inte fattat hur man ska göra. Jag har ett lite äldre pass och fick inte med nån lapp om ägarbyte. Hur gör jag om jag vill ändra det? Ska jag bara skicka in en kopia från nån sida i passet till ASVH? Måste den gamla ägaren skriva på nåt? det vore krångligt för hon har flyttat till Iraland..
Och vart får man tag på ASVHs adress?
Jag e totalt förrvirrad nu!
Hästmänniskan
Hej
Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga.
Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästhantering Kan du lägga upp en bild på ponnyn så man kan se om den är fet eller bukig?
Så är jag nyfiken på i viken del av Sverige det inte finns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.