Stripes till umesläp

L

lill_flesky

Ska köpa ett beg. umesläp, årsmodell -88. Det är helt vitt men det har funnits stripes på det. Iaf vill jag sätta dit nya stripes, någon som vet vart man kan få tag på det? Funderar också på att byta ut bakbommarna mot en lång och en kort bom, vart får man tag på sådanna bommar?

Vi tillverkade egna till vårt släp, färgmatchade med bilen... Gjorde dessutom en egen hästsymbol och lät en reklamfirma skära ut längder + symboler på bra plast för ändamålet.
Är jättenöjd!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 242
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?