Stripes till umesläp

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lill_flesky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 3 501
L

lill_flesky

Ska köpa ett beg. umesläp, årsmodell -88. Det är helt vitt men det har funnits stripes på det. Iaf vill jag sätta dit nya stripes, någon som vet vart man kan få tag på det? Funderar också på att byta ut bakbommarna mot en lång och en kort bom, vart får man tag på sådanna bommar?

Vi tillverkade egna till vårt släp, färgmatchade med bilen... Gjorde dessutom en egen hästsymbol och lät en reklamfirma skära ut längder + symboler på bra plast för ändamålet.
Är jättenöjd!

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
420
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 488
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 878
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka