Stridsvagnar rullar in i stan

Gammeln

Trådstartare
Va fan är det här. Det dånar utav h-e och jag tittar ut genom fönstret och ser stridsvagnar rullar in i stan :eek: Är detta beroende på regeringskrisen

De kommer efter dig begriper du väl! De tror du är en rysk ubåt på fikapaus där! Tänk, det kunde vara värre- de hittade ju bara dig! De kunde ha hittat mig med men ingen tror väl att en rysk ubåt är så dum att hon beger sig till min stad och lever i en barnfamilj?? :p

Jag visste väl att kvinnor är smartare än män! Även ryska sådana! :D:p:angel::sneaky:

De kommer efter dig begriper du väl! De tror du är en rysk ubåt på fikapaus där! Tänk, det kunde vara värre- de hittade ju bara dig! De kunde ha hittat mig med men ingen tror väl att en rysk ubåt är så dum att hon beger sig till min stad och lever i en barnfamilj?? :p

Jag visste väl att kvinnor är smartare än män! Även ryska sådana! :D:p:angel::sneaky:
:eek::nailbiting:

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 618
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 622
Senast: Farao
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 411
Senast: Sesca
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här med sommar är fan inget kul. Varför är det så upphaussat? Det är ju hemskt. Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen...
2
Svar
24
· Visningar
2 349
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar