Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Dag H körde domVar då nånstans? Inte utanför mitt fönster iaf.
För långt från mig alltsåPå Dag H körde dom
Ok. hör du nåt då för det bullrar sagolikt från larvfötterna.För långt från mig alltså
På Dag H körde dom
Hör ingenting. Men det är ju ett par km bortOk. hör du nåt då för det bullrar sagolikt från larvfötterna.
Undrar som dom ska säkra slottet o landshövdingen
Ja kommunen har nyligen grävt ner ett trafikhinder som öppnar en grop om man kör för fort. Hoppas stridsvagnarna har massakerat detta nuTaskigt att köra på stackars Dag..
Vi får kolla på unt på webben. Kanske får reda på nåt därHör ingenting. Men det är ju ett par km bort
De kommer efter dig begriper du väl! De tror du är en rysk ubåt på fikapaus där! Tänk, det kunde vara värre- de hittade ju bara dig! De kunde ha hittat mig med men ingen tror väl att en rysk ubåt är så dum att hon beger sig till min stad och lever i en barnfamilj??
Jag visste väl att kvinnor är smartare än män! Även ryska sådana!
Ja kommunen har nyligen grävt ner ett trafikhinder som öppnar en grop om man kör för fort. Hoppas stridsvagnarna har massakerat detta nu
Taskigt att köra på stackars Dag..
Har dom parkerat på Sankt Larsgatan då
hmm det såg faktiskt inte liak konstigt ut som jag fick det till ihuudet först
Inget på UNT änn så länge. Vi får väl avvakta tills imorgon innan vi vet vad som är igörningen.Så länge de raserar Parkeringshuset (tänk Jeriko kapitel) är jag nöjd
Men det var dyrt . Tog flera månader att få dit dethmm det såg faktiskt inte liak konstigt ut som jag fick det till ihuudet först