Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har flera kartonger med julprylar intryckta i en stor garderob. Så egentligen borde/ska jag inte köpa något alls. Inte en endaste liten tomtenisse...eller julljus...eller gardin...eller nåt annat med tomtemotiv. Jag har köpförbud på julsaker sen flera år tillbaka.
Shoppat (hittills) i år: nya gardiner till vardagsrummet. 2 nya dukar. 2 supersöta tomtar. 2 små svampliknande lampor som ska stå under julgranen. Sen har jag inte hunnit med mer shopping men ska på julmarknad i helgen så det finns stora chanser för mer julpyntsinköp
Vad betyder El****jan?
Elkedjan? Nått annat?
Har alldeles nyss gjort medskick när kollegan beställde sladdlös, solcellsdriven utegransbelysning. Så förhoppningsvis får jag två stycken slingor med 100 LED-lampor i vardera i god tid innan jul.
Jag har flera kartonger med julprylar intryckta i en stor garderob. Så egentligen borde/ska jag inte köpa något alls. Inte en endaste liten tomtenisse...eller julljus...eller gardin...eller nåt annat med tomtemotiv. Jag har köpförbud på julsaker sen flera år tillbaka.
Ja man kan ju shoppa på tradera också! det hade jag glömt
Hör och häpna; Jag har köpt julgardiner.
De är röda, men med hästar på och kommer säkert sitta uppe till midsommar .