Stormurmästerskapen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

silversvart

Trådstartare
Nu har jag anmält mig till den så nu tkr jag vi ska ha en SM :D;) tråd

Vilka Bukare ska starta o i vilka klasser? visa gärna bilder o berätta vad ni tävlat innan o hur de gått:laugh:

Själv ska jag o Valle Balle starta T3an och femgången, ska bli jätte kul o få rida pass på den här tävlingen. får se hur pass flygande den bli kanske inte alls blir samma fart på tävling som hemma men de blir skoj iaf o bra för han o få träna då han ska visas i vår (inte av mig)

Läskigt o starta öppen:o vi har ju bara tävlat en gång innan men de ska bli jätte skoj:laugh:

Sen när tävlingen vart tkr jag alla som har ska lägga in massa fina bilder här:laugh:

Sv: Stormurmästerskapen!

Lite OT sådär.. Men min häst kallas Fjalle Balle. :angel:
Fjalle Balle. Valle Balle. :D

Vad är Valle Balle för häst?
Fjalle Balle känner jag till.

Jag har förresten träffat en Baldur som kallades Ballen. :)

Vi kanske får starta en ny tråd om Bukes alla ballar. :D

För övrigt skulle Fjalle Balle starta stormurmästerskapen, men en hälta kom ivägen. Skulle dock ha varit väldigt kul!

jag ska vara med mina hästar. ska rida kolur i femgång och minning i fyrgång och kanske tölt. tävlar som junior.
första gånger jag rider öppen femgång med kolur

Kom på att jag skall vara trainee till en domarsekreterare på lördagen. Så jag kommer vara där ändå!

Valle Balle heter egentligen Valtyr från Hasthagården och är en svart hingst e:Tyr vom Rappenhof, men de råkade bli Valle o sen råkade de bli Balle också:p

kul:laugh: du får jätte gärna visa bilder på dig o don häst så känner man igen varandra sen :laugh:

såhär såg vi ut på förra tävlingen

07000.jpg

Senast ändrad:

Jag ska vara med på mammas valack Listi i T2 och F2 och med mitt sto i V2 och T3,jag är JR.:)

Jag ska nog vara med på Stormurmästerskapen nu när avelsvisarkursen tyvärr blev inställd.
Räknar inte med några vinster, men ett sätt att checka av lite var man ligger. Ska bli spännande var domarna säger om passen. Kanske blir en 0:a :eek:

/Jonaz

haha kanske blir en 0.a för passen på mig med:p men jag vill testa rida pass iaf för han KAN o jag vill testa 5 gång men sen vet jag inte om energin kommer va den samma på tävling så då kan de ju bli typ grisepass:p

Ökningarna i T5an sist gick ju skit men sen gick de ju jätte bra i 4 gången så jag vet inte alls men de ska bli jätte kul iaf:laugh:

det kommer nog inte gå så bra för mig, så räkna inte att få se två topp hästar. det här blir andra tävlingen med kolur i femgång, och den första gick inte spec bra. här är jag och kolur iaf, en liten valack på 8 år, 128 cm i mankhöjd
17612924.jpg
[/url][/IMG]
bonusbild:laugh: :
18154582.jpg
[/url][/IMG]

min andra häst minning är ganska stor men fluff man:) om ni ser en häst som springer runt runt ä det nog minning:)
22298951.jpg
[/url][/IMG]bonusbild på sötisen:) :
22329073.jpg
[/url][/IMG]

Senast ändrad av en moderator:

ni ser jätte fina ut:laugh: jag håller tummarna för er och tänk positivt och gör ditt bästa så går de nog jätte bra:laugh:

Han ser ut o va långbent och tjusig din häst:laugh:

Var inte du med på stormur höst lätt? tkr jag känner igen er o sen har jag för mig att de startade en häst som hette Kolur där.
Jag kanske har bilder på er var där o tävlade o fotade, men jag e inte säker.

Senast ändrad:

ni ser jätte fina ut:laugh: jag håller tummarna för er och tänk positivt och gör ditt bästa så går de nog jätte bra:laugh:

Han ser ut o va långbent och tjusig din häst:laugh:

Var inte du med på stormur höst lätt? tkr jag känner igen er o sen har jag för mig att de startade en häst som hette Kolur där.
Jag kanske har bilder på er var där o tävlade o fotade, men jag e inte säker.

tack så mycket:)
nä, jag var inte där och tävlade, kanske någon som liknade bara

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hur har ert år varit, ur ett hundperspektiv? Min hund fyllde två i augusti och hon börjar nu kännas vuxen. I våras hade hon en rejäl...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar