Storlek på saker till Boxer ?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hanniie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 737
H

Hanniie

Hejsan!

Jag får hem en boxervalp,hane, den 22de, och ska inhandla bla. en bädd,halsband.
Jag undrar om någon vet vilka storlekar på dessa saker man ska ta?
Det bästa vore ju att ha något halsband som är mycket inställsbart undertiden han växer ?
Vilken storlek på bädd borde jag köpa åt honom?
Ge gärna tips på roliga valpvänliga leksaker o annat kul!

Mvh!

Sv: Storlek på saker till Boxer ?

ÅH vad kul! Jag får hem en boxertik den 3:e april! :love: Då sitter vi i samma båt! Har också lite samma funderingar, men angående bädden så kommer jag köpa en så pass stor att hon får plats i den även som fullvuxen. Har en liten shih-tzu hemma nu så de kommer säkert dela så att det inte känns för stort för henne.

Valpvänliga leksaker... hm. Enkla saker som inte går sönder så lätt. :D
Angående halsbandet så vet jag inte heller. Får nog vara beredd på att köpa ett nytt varje månad eller nått :angel:. Annars får man ta ett stort där sista hålet inne passar bra som hon får växa i sen och som har några hål att spänna ut. Det är ju ett tag kvar för min del så jag har faktiskt inte börjat titta på det riktigt än.

Varifrån är din boxer och vad har du för planer för den? :)

ÅH vad kul! Jag får hem en boxertik den 3:e april! :love: Då sitter vi i samma båt! Har också lite samma funderingar, men angående bädden så kommer jag köpa en så pass stor att hon får plats i den även som fullvuxen. Har en liten shih-tzu hemma nu så de kommer säkert dela så att det inte känns för stort för henne.

Valpvänliga leksaker... hm. Enkla saker som inte går sönder så lätt. :D
Angående halsbandet så vet jag inte heller. Får nog vara beredd på att köpa ett nytt varje månad eller nått :angel:. Annars får man ta ett stort där sista hålet inne passar bra som hon får växa i sen och som har några hål att spänna ut. Det är ju ett tag kvar för min del så jag har faktiskt inte börjat titta på det riktigt än.

Varifrån är din boxer och vad har du för planer för den? :)

Oh va roligt! :D
Ja, jag tror nog att det blir en Biabädd,som han kan ha som vuxen sen med :)
Jag har köpt ett läderhalsband men det är lite stort,så det får han ha när han är äldre,och så har jag köpt ett blått smalt inställbart halsband :)

Jag ska gå hundgymnasium med honom, Stora Segerstad och sen vidareutbilda oss efter skolan!
Blir nog en del utställningar för han är riktigt vacker.
Han kommer från All About, som ligger utanför Jönköping.
Vart kommer din ifrån? :D
Mvh!

Var hittade du det inställbara halsbandet? Vet att de ska finnas lite här och var men jag har mest tittat runt på nätet och inte riktigt hittat det jag letar efter...

I höstas köpte jag en liten biabädd till vår shih-tzu, i sprakande rosa när de hade nya färger, men nu hittar jag bara gamla tråkiga färger! :cry: däremot så har jag tittat på Hurrtas fina grejer, ska beställa hem ett täcke till lillen här hemma när lönen kommer...!

Kul med hundgymnasium! :laugh:
Min kommer från Woogiebox, har dock inte valt valp än, olidligt spännande är det! De är bara 1 vecka gamla just nu.

Var hittade du det inställbara halsbandet? Vet att de ska finnas lite här och var men jag har mest tittat runt på nätet och inte riktigt hittat det jag letar efter...

I höstas köpte jag en liten biabädd till vår shih-tzu, i sprakande rosa när de hade nya färger, men nu hittar jag bara gamla tråkiga färger! :cry: däremot så har jag tittat på Hurrtas fina grejer, ska beställa hem ett täcke till lillen här hemma när lönen kommer...!

Kul med hundgymnasium! :laugh:
Min kommer från Woogiebox, har dock inte valt valp än, olidligt spännande är det! De är bara 1 vecka gamla just nu.

Det hittade jag på Djurmagazinet. Var inte så kinkig med det,roligare när man kan handla saker som passar när de är större tänkte jag,så gick mest på att det var lite mjukare.
Vad tror du man behöver för typ av täcke ? och storlek? Det tycker jag är det svåraste . = /

Oh så spännande! När ska du åka o hälsa på dom? =)

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 707
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är... 2
Svar
35
· Visningar
4 603
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 787
Senast: MissFideli
·
Hundträning Min unghund har mani på att äta precis allt han hittar och igår fick jag prata med en veterinär för att han bajsade ut en bit plast han... 2
Svar
32
· Visningar
8 182
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10