Jag har en irriterande kittling i halsen. Det gör liiite ont när jag sväljer men sen är det inte mer. Vad är det för ett jäkla påhitt? Jag är ledig och vill löpträna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även om han satt typ fem säten bort?Då hade jag nog "råkat" knuffa till honom.
Oj! Ja det har du verkligen rätt i
Var är det? Det ser ut som en mysig stad
Råka kasta ngt?Även om han satt typ fem säten bort?
Har köpt trosor på nätet.
Så kommer de monterade på dj...a plastgalgar
Det värsta är att det säger mig att det inte skulle hjälpa om jag väntade tills jag kom i närheten av en butik heller. Då de uppenbarligen aldrig hänger upp något på de beganade galgarna som de redan har där.
Vad är det för ställen ni köpt från? Det har inte hänt mig på flera år, vilket känns toppen med tanke på plastenPå tal om trosor och bh:ar undrar jag vad grejen är när man säljer dessa tillsammans med galgar. Finns det någon som förvarar trosor upphängda på galgar
Gävle, det var fixat till dagen efter.Var är det? Det ser ut som en mysig stad
(Fast störigt med den där snön mitt på vägen, håller med till 100% )
Hm, för långt norrutGävle, det var fixat till dagen efter.
Det var ett antal år sedan sist för mig med. Men då var det inga speciella butiker. Eller alltså jag menar det var någon av de större kedjorna. Inte lagt på minnet vilken.Vad är det för ställen ni köpt från? Det har inte hänt mig på flera år, vilket känns toppen med tanke på plasten
Det är därför vi har så mycke snöHm, för långt norrut
Ja, de var också väldigt lika!Jag blandar ihop @Mineur och @Masqueradee
I detta fallet var det Åhlens.Vad är det för ställen ni köpt från? Det har inte hänt mig på flera år, vilket känns toppen med tanke på plasten
Stör mig på att jag har varit hos kiropraktorn och jag hittar ingen som vill rida min häst idag. Hon vilade igår och är dålig på att vila..
Någon sugen? Vi har faktiskt bara -17, igår hade bi fem grader kallare!
Såhär beter hon sig när hon INTE vilar för övrigt.
Det märkliga med min häst är att hon är skitsnäll att rida, skulle utan problem skicka upp ett barn barbacka idag och lova till 99% att hon kommer vara super-supersnäll.Nej tack, jag vill leva ett tag till