Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad dumt, trots att jag är på vc så måste jag ändå ringa och få en telefontid så jag kan boka en tid för sonen. De kan inte bara boka en tid här på plats. Så dumt men de bokar inte läkartider på plats tydligen. De kollar väl ändå på samma system i datorn om man står framför dem och pratar som när man är i telefon. Helt idiotiskt
Hahaha ja, hade jag inte haft en egen tid bokad nu så vete fasen om jag inte gjort detI protest skulle jag nog ha kunnat plocka upp telefonen och ringt från väntrummet
Senast det hände plockade jag upp telefonen där i receptionen och ringdeVad dumt, trots att jag är på vc så måste jag ändå ringa och få en telefontid så jag kan boka en tid för sonen. De kan inte bara boka en tid här på plats. Så dumt men de bokar inte läkartider på plats tydligen. De kollar väl ändå på samma system i datorn om man står framför dem och pratar som när man är i telefon. Helt idiotiskt
Jag HATAR när folk skriver inlägg i jag form från sina djur. Det gör mig orimligt arg och irriterad. "Idag var matte glad och vi sprang i skogen. Det var mysigt" typ. Det är inte gulligt. Det är bara gräsligt.
Är det receptionen som inte kan boka in en tid så är det för att den oftast bemannas av medicinska sekreterare och vi får inte göra bedömningar, är stenhårt på det men är det en sjuksköterska du pratade med så är det ju störigt.Vad dumt, trots att jag är på vc så måste jag ändå ringa och få en telefontid så jag kan boka en tid för sonen. De kan inte bara boka en tid här på plats. Så dumt men de bokar inte läkartider på plats tydligen. De kollar väl ändå på samma system i datorn om man står framför dem och pratar som när man är i telefon. Helt idiotiskt
Så kan det ju vara förstås, vet inte vem jag pratade med Men låter ju troligt att det var så.Är det receptionen som inte kan boka in en tid så är det för att den oftast bemannas av medicinska sekreterare och vi får inte göra bedömningar, är stenhårt på det men är det en sjuksköterska du pratade med så är det ju störigt.
Be dem köpa in fler märken?Att mitt Coop, och onlinebutiken, bara har quinoa från Saltå kvarn