Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om detta ska vara ”just det” stör det mig mer än alla andra internetfelskrivningar i hela världen.
Om det ska vara ”schyst” stör det mig inte alls.
Men varför? Det är lika gåtfullt för mig som bukeklassikern jällefall.Dags att starta "Vi som stör oss på Wysiwygs förehavanden i stör-tråden?"
Juste juste juste juste juste. Och inte schysst.
Men varför? Det är lika gåtfullt för mig som bukeklassikern jällefall.
Juste. Alltså varför man skriver det och inte just det.Varför starta tråden eller juste?
Jällefall har jag aldrig hört talas om.
Juste. Alltså varför man skriver det och inte just det.
Ok, du vill inte svara. Men det måste du ju inte heller.Alla har sina fel och brister. Här är tydligen min.
Och jag ska aldrig sluta!
Ok, du vill inte svara. Men det måste du ju inte heller.
Alltså jag är förvånad! Du skriver ju väl, att juste är en felskrivning (om man inte menar schyst) är det därför konstigt att du inte vet, i mina ögon.Fram till du skrev till mig visste jag inte att juste inte är ett ord utan att det tydligen är ett fult slang av 'just det'.
Skriver inga officiella texter som skulle innehålla "just det". Så jag kan lika gärna fortsätta använda juste på messenger och sms.
Duger det som svar?
Jag bara förklarade varför jag frågade, förklaringen var mitt sätt att avrunda och krävde alltså inget svar.@mandalaki Jag vet inte riktigt vad jag ska svara faktiskt.
Jag ber om ursäkt för att jag förstör språket och sprider felaktigheter.
Alla har sina fel och brister. Här är tydligen min.
Och jag ska aldrig sluta!