Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stööör mig på bachelor och allt drama. Först stör jag mig på bachelor som grej men jag kollar ändå. Sen stör jag mig ofantligt på att det blir något slags drama bland tjejerna när en av dem inte vill berätta inför 15 andra om hon kysste killen eller inte. Asså give me a break, jag hade blivit galen. Hade aldrig orkat sitta där om nån ba "men du är ju inte äääärliiiiiiiiiiig".
Haha, så jävla dumt alltihop. Men jag måste kolla. Karln jobbar där jag jobbar
Speciellt när det är precis i början när de inte ens känner honom.Oooooch nu stör jag mig på han som är bachelor. "Är du här för miiiiin skull eller för äventyret?" Men alltså vad fan kom igen!! Han är ju knappast där för alla 15 tjejers individuella skull, det är ju tjejer som produktionen valt ut och HAN dejtar alla samtidigt och hånglar runt medan han kräver att dom ska ba "ååååh nääää det är bara DUUUUUU". BLÖRK.
Speciellt när det är precis i början när de inte ens känner honom.
Jag undviker det programmet med alla men möjligt. Spelar ingen roll om det är den svenska/amerikanska/australiska etc versionen.Oooooch nu stör jag mig på han som är bachelor. "Är du här för miiiiin skull eller för äventyret?" Men alltså vad fan kom igen!! Han är ju knappast där för alla 15 tjejers individuella skull, det är ju tjejer som produktionen valt ut och HAN dejtar alla samtidigt och hånglar runt medan han kräver att dom ska ba "ååååh nääää det är bara DUUUUUU". BLÖRK.
Jag stör mig på @Wysiwyg , var tvungen att googla bachelor efter att ha läst här och nu sitter jag och kollar på det
Jamen juste!
Jamen juste! Herregud nä då förstår jag att det inte går att undvika!