Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lärare får ta telefoner, om skolan (skolledningen) bestämmer det.
Betyg i uppförande bryr jag mig inte om, däremot hade betyg i 'arbetsinsats' varit intressant (såg detta från ett australiensiskt betygsdokument där eleverna fick betyg i effort likväl som i result. Dvs, eleverna fick också betyg i om de gjort läxor, jobbat väl på lektionerna, haft med sig nödvändigt material osv)
Jag tycker det är så tröttsamt, stör mig på att det verkar va okej att sämta om hästar men gäller det deras egen hobby då jäklar...Skämt är bara ett dåligt försvar. Dom är ute efter att provocera när dom inte lyckas kommer dom med dåliga förklaringar å undanflykter för att rädda sitt eget skin. Finns inte en människa som skulle ens fundera på att seriöst dra ett skämt om att äta någons husdjur.
Eller ta en intensivkursJag stör mig på att jag har fått ett jobberbjudande om min absoluta drömtjänst men att kollektivtrafiken i området slutar att gå innan jag är klar på ev. kvällspass Varför har jag inte skaffat mig körkort? Bara att tacka nej imorgon
Jag stör mig på att kollegan jag ska lära upp för min tjänst som jag har idag då jag snart byter inte visste vart man skriver adressen på att kuvert. Hen är 25 och har aldrig skickat ett brev.
Jag stör mig på att kollegan jag ska lära upp för min tjänst som jag har idag då jag snart byter inte visste vart man skriver adressen på att kuvert. Hen är 25 och har aldrig skickat ett brev.
Om jag hade haft pengar till det hade jag absolut gjort det med detsamma! Tyvärr lite skralt på kontot efter sjukskrivningar och nu dubbla hyror på studielån Det blir till att spara pengar till det när jag tagit ett jobb jag är mindre sugen påEller ta en intensivkurs
Det kunde jag när jag var sex år, skickade brev (med teckningar) till mormor och morfar nästan varje dag på slutet när morfar var som sjukast.
Och då är det inte så länge sen jag gick ur grundskolan, så jag är inte äldre än hen heller..
Jag tycker att man borde ha fått så mycket post vid tjugofem att man lagt märke till vart adressen brukar stå. Blev dock väldigt förvånad när hen skrev adressen där avsändaren brukar stå.
Sådant är skrämmandeJag stör mig på att kollegan jag ska lära upp för min tjänst som jag har idag då jag snart byter inte visste vart man skriver adressen på att kuvert. Hen är 25 och har aldrig skickat ett brev.