Storebror är duktig :)

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Dizan
  • Startdatum Startdatum
D

Dizan

Hej på er!
Storebror till min lilla fölis som kommer i maj har nu fyra segrar & en andraplats på de senaste fem starterna - hoppas det håller i sig & att min lilla tjej/kille får lite av det hon/han också!

Längar...."bara" 6½ månad kvar nu :angel:

Ha det gött! Kramen!

Sv: Storebror är duktig :)

Oh! :) :) :) Det är bra!! :banana: :bump: :banana:

Storebror till min fölis vann på V75 i lördags. :bump: :bump: :bump: En enda liten V75-seger kan väl snälla lilla fölis också vara gullig och ta?! :crazy:

Du går alltså i väntans tider :idea: ...kul kul :)

Jag är nästan exakt i "halvtid" nu, har alltså "bara" 5,5 månads orolig väntan kvar. :bump: :bump: :bump:
Hoppas den här blir klokare än min enda tidigare uppfödning (1989) :eek:
Men jag inbillar mig att jag har bättre anlag på båda sidor den här gången.

/// ghost

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: fixi
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix