Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det värt att amma om du mår så då? Jag tror att en bebis märker om mamma mår dåligt. Jag slutade amma eftersom jag kände att "hellre glad mamma och mätt bebis" än "ledsen mamma och ledsen bebis".
BVC är ärligt talat jävligt elaka mot mammor som inte ammar. Mitt barn ammades i 8 dagar och fick bröstmjölk ca 2 v, och pga sin hemska mamma kommer han att få astma och problem med alla möjliga dödliga sjukdomar.
Det frisätts hormoner när man ammar, det kanske är dem du påverkas av? Jag blir lugn, nöjd och relaxad av att amma vilket iofs är en helt annan reaktion, men påverkad blir jag.
Japp, samma här. Jag får samma obehagliga känsla som innan jag svimmar. Hade en period för några år sedan när jag gjorde det mycket när jag var stressad.
Känslan kommer som starkast när det är mycket runt omkring. Måste ha tyst och lugnt och kan inte tänka på saker som stressar mej (typ som att vi måste ha rustat klart huset och flyttat ut dit om en månad och vi har precis börjat och det är MASSOR kvar och var ska vi börja) annars mår jag skitdåligt...
En fraga till med er som har fler barn: Har värkarna känts pa samma sätt med alla barn?
Det frisätts hormoner när man ammar, det kanske är dem du påverkas av? Jag blir lugn, nöjd och relaxad av att amma vilket iofs är en helt annan reaktion, men påverkad blir jag.
BVC är ärligt talat jävligt elaka mot mammor som inte ammar. Mitt barn ammades i 8 dagar och fick bröstmjölk ca 2 v, och pga sin hemska mamma kommer han att få astma och problem med alla möjliga dödliga sjukdomar.