Jaaa! Mer ljus åt folket! Jag har gått bananas med ljus på hästarna eftersom jag rider väldigt mycket i mörker. Ledljus på benen och julslingor på brösten och ländtäcketKlickade faktiskt hem en halsring i LED som var inne i lager på nytt![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa! Mer ljus åt folket! Jag har gått bananas med ljus på hästarna eftersom jag rider väldigt mycket i mörker. Ledljus på benen och julslingor på brösten och ländtäcketKlickade faktiskt hem en halsring i LED som var inne i lager på nytt![]()
Jag har ett tunt i jättemjukt läder, Döbert tror jag det är från?Känns inte riktigt värt att göra en ny tråd tbh så frågar här. Ni som rider med någon typ av hävstångsbett där kindkedja används, vad föredrar ni för kindkedjeskydd? B är tydlig med att hon vill ha skydd på kedjan då hennes vinterskägg tydligen fastnar i kedjelänkarna. Alternativet är ju också att byta till en läderrem istället för kedja.
Det har ju varit rea typ hela hösten. Inte så konstigt.Bedrövlig annandags-rea måste jag säga. Känns bara som det är upprepningar på ubgefär samma nedsänkta varor som innan jul eller det kvarblivna sen förra året udda storlekar osv.
Har ni hittat någon hästbutik med vettig rea? Alltaå bra produkter och inte heller bara 10-15% på dem.
Jag använder Jertta Seamless top från Hellner med matchande sömlösa trosor. Köpte på mig flera stycken på rean nu ( på Outnorth).Sömlös!! Jag hör dig. Jag har lite klädtix så har jättesvårt för sömmar, antingen petar jg sönder sömmar eller tycker att de är obehagliga. Ska kika in stay in place![]()
En Uhip kjol 40% är jag nöjd medBedrövlig annandags-rea måste jag säga. Känns bara som det är upprepningar på ubgefär samma nedsänkta varor som innan jul eller det kvarblivna sen förra året udda storlekar osv.
Har ni hittat någon hästbutik med vettig rea? Alltaå bra produkter och inte heller bara 10-15% på dem.
Har fått exakt samma känsla av Pomme. Gillar materialet och utseendet men deras storlekar är ju under all kritikFick hem ridbyxorna jag beställde på rean från Pomme. Glatt överraskad! Tyckte verkligen om känslan av ridbyxan, fick en betydligt bättre känsla av både material och kvalité än om jag jämför med t.ex. MDs ridbyxor. Kändes som mil skillnad i upplevelse. Tyvärr var ridbyxorna JÄTTEsmå i storleken. Jag brukar ligga mellan XS-S i byxor, oftare S nu för tiden har jag märkt. Köpte dessa i S och de var alldeles för små. Vet inte ens om M kommer räcka, så det blir retur och sen hoppas jag verkligen att M ska duga. Jag är visserligen lång, men jag är väldigt liten i kroppen så jag har absolut aldrig varit med om att S är för litet för mig. Lite märkligt att de då bara går upp till L i storlekar i den här modellen, det måste exkludera otroligt många...
Men guud vad märkligt! Då låter det i alla fall som att M borde vara storleken för mig och inte L, om nu ens M fungerar. För någon som är van att ha XS på det mesta, eller nu för tiden några byxor i S, känns det liksom lite märkligt att ens oroa sig för att M inte ska passa. S var ju på tok för små.Har fått exakt samma känsla av Pomme. Gillar materialet och utseendet men deras storlekar är ju under all kritikjag har storlek 38/40 i vanliga fall. L gick an men då fick jag sy in dom i midjan och de var ändå för stora runt skrevet och säckade liksom ihop. M satt så otroligt tight att jag knappt kunde röra mig. Jag kan för min själ inte förstå hur L, som ändå satt någorlunda på mig som är relativt liten, kan vara deras största storlek
och att det var sån extrem skillnad mellan L och M.
Så kallade gratispengarJag har inte shoppat, däremot sålt min hoppsadel som hängt hos försäljare i 1½ år så jag hade nästan glömt bort den![]()
Franskt märke, va? De kan vara sjukt små i storlekarna.Men guud vad märkligt! Då låter det i alla fall som att M borde vara storleken för mig och inte L, om nu ens M fungerar. För någon som är van att ha XS på det mesta, eller nu för tiden några byxor i S, känns det liksom lite märkligt att ens oroa sig för att M inte ska passa. S var ju på tok för små.![]()
Pomme är svenskt.Franskt märke, va? De kan vara sjukt små i storlekarna.
Aha, lät franskt!Pomme är svenskt.