Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helvete vad snygg!!! Jag som dessutomKöpte en ridkappa från Pikeur (modell Amara) då Hööks haft erbjudande på den. Jag brukar inte köpa dyra jackor, men vi har haft sånt ruskväder här det senaste att en varm, vattentät jacka lät underbart! Och mycket riktigt, varm och rejäl är den! Men den hamnar nog inte i stallet med en gång, den är ju minst lika fin till vardags
Visa bifogad fil 108766
Titta på kappan Mary från Jacson, den finns i olivgrönt.Helvete vad snygg!!! Jag som dessutom
älskar den färgen. Hittade den inte på Hööks tyvärr. Bitter
Köpte dock häromdagen en ny tröja att rida i från PS of Sweden. Har en liknande från PS sedan innan, men kan liksom inte få nog för många. Kanske också talar för att jag gillar den här färgen...
Visa bifogad fil 109102
Köpte även ett par nya ridbyxor från Pomme. Aldrig handlat därifrån innan, så får se om det blir ridbyxor som passar mig.
Jag har sett den, men tycker den ser lite kort ut. Jag är nästan 180 lång så att få "lång kappa"-effekten så måste det verkligen vara kappor som är åt det längre hållet. Lite trixit. Har dock tänkt att det blir en marinblå uhip, men just nu har jag haft så många andra utgifter att det kanske får vänta till nästa säsong. Så mycket är jag inte i stallet att jag lider med min vanliga kortare jackaTitta på kappan Mary från Jacson, den finns i olivgrönt.
Även ELT Saphira finns i oliv men är lite ljusare än Pikeurkappan. Älskar färgen! Stallsmuts kamoufleras nåt otroligt mycket bättre än på marin/svart!Jag har sett den, men tycker den ser lite kort ut. Jag är nästan 180 lång så att få "lång kappa"-effekten så måste det verkligen vara kappor som är åt det längre hållet. Lite trixit. Har dock tänkt att det blir en marinblå uhip, men just nu har jag haft så många andra utgifter att det kanske får vänta till nästa säsong. Så mycket är jag inte i stallet att jag lider med min vanliga kortare jacka![]()
Eller hur! Tycker den är så finHelvete vad snygg!!! Jag som dessutom
älskar den färgen. Hittade den inte på Hööks tyvärr. Bitter
Köpte dock häromdagen en ny tröja att rida i från PS of Sweden. Har en liknande från PS sedan innan, men kan liksom inte få nog för många. Kanske också talar för att jag gillar den här färgen...
Visa bifogad fil 109102
Köpte även ett par nya ridbyxor från Pomme. Aldrig handlat därifrån innan, så får se om det blir ridbyxor som passar mig.
Ett återbesök till hästtandläkaren unnar jag migVill ju veta vad ni fyndat på mellandagsrean!!![]()
Jag har köpt ännu en uppsättning benskyddVill ju veta vad ni fyndat på mellandagsrean!!![]()
Vi har de bruna och de är suveräna! Är sugen på de i mesh också men har handlat för mycket sista månadernaJag har köpt ännu en uppsättning benskydd
Blev vita från alequi. Hade först inte tänkt köpa sådana igen då hon har slitit rätt ordentligt på dem men har ändå varit väldigt nöjd. Tunna, svala, bra passform.
Och även beställt två tröjor från zaczess.
Har motsatt problem, köpte en brun dressyrsadel och har ett jättefint svart dyon kandar.Jag har beställt en bridong från Fager, köpte en stång begagnad för ett tag sedan. Tyvärr är mitt jättefina svarta kandar i fint läder på gränsen till för litet. Jag ska testa betten med mitt bruna, men sen är det dags att leta efter ett fint svart kandar i rätt storlek.