Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Färger är ju löjligt svårt att fota. Det röda är mer vinrött och hoppschabraket är grönt 😅
received_1059970035403862.webp

Jag har världens sämsta shoppingtiming. Har velat köpa nya benskydd jättelänge, men egentligen inte behövt några nya så jag har kämpat emot köpsuget trots all rea som varit. Lagom till att all rea är över så drar jag sönder de benskydd vi använder allra mest. Så nu behöver jag faktiskt nya benskydd men självklart är det ingen rea att tala om längre. Typiskt! :meh:

Har funderat så mkt kring vilka skydd jag ska köpa men tror det kanske blir LeMieux proshell damasker fram och deras mesh bak. Är bara lite fundersam över hur varma/svala proshell är. Vill verkligen ha svala skydd men hon tenderar att slita en hel del på framskydden så tror hård insida vore bra. Om någon har provat tar jag gärna emot recension!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 109
Senast: super
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur