Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen hästsak men Maya Delorez hade ju rabatt så beställde ett par till av deras vanliga leggings. Kan ärligt erkänna att sedan jag köpte mitt första par ridleggings från dem har jag typ levt i den modellen 😅 Två par vanliga gör det enklare att administrera tvätten för jag vägrar typ ta på mig något annat. Funderar allvarligt på om man inte kan ha dem även på jobbets julfest 😅

Och så hittade jag ett däckelunderlägg från Christ 120 cm på Hästnet så det är på väg hem nu. Frågade ju om tips här i tråden, tack för dem :)

Jag har lyckats hålla mig från rea-shopping när det gäller stallgrejer. Fyndat en ny telefon bara, annars har jag stålsatt mig och raderat alla jäkla mail som lockar lite för mycket🙈

Jag var på Gekås i veckan och skaffade mig lite nya saker för att inte gnälla så mycket när det är kallt :D

Jag fick en overall, så nu kan hela familjen vara michelingubbar tillsammans. Dessutom ett par thermoridstövlar (himla mysigt). Så nu överlever jag även om det blir snö igen :angel:

Vi ska på julbord uppåt landet, så åkte inom stora gula för att köpa hundmat och smått. Efter löning. På en lördag. Tur vi bara tog korgar och bar säcken 😅

Men jag hittade bra vinterhandskar på fritidsavdelningen, saltsten, thiamin, blåspray och fodrad flanellskjorta. Unnade mig en fluffgrimma med glitter på också 😅 foto kommer när vi hämtat oss från upplevelsen.

Vi ska på julbord uppåt landet, så åkte inom stora gula för att köpa hundmat och smått. Efter löning. På en lördag. Tur vi bara tog korgar och bar säcken 😅

Men jag hittade bra vinterhandskar på fritidsavdelningen, saltsten, thiamin, blåspray och fodrad flanellskjorta. Unnade mig en fluffgrimma med glitter på också 😅 foto kommer när vi hämtat oss från upplevelsen.
Ni är galna :D
Jag bor tack och lov typ en timme från det stora gula så vi kan åka på vardagseftermiddagar. Hade aldrig pallat helgvansinnet ...

Letar efter ett par nya HW i 50 gr nju under Black weekend. Måste vara en viss färg har jag tänkt mig så det är lite klurigt att hitta rätt strl, rätt färg och rätt pris😂

Jaha, så kommer tömkörningsgjorden jag köpte nedsatt med 15% på 25% rabatt imorgon. Funderar helt ärligt på att skicka tillbaka min och beställa en ny till det lägre priset. Kommer spara typ en hundring om jag räknar bort returfrakten men framför allt känner jag mig lite lurad faktiskt :(
Fritt fram för åsikter.

Jaha, så kommer tömkörningsgjorden jag köpte nedsatt med 15% på 25% rabatt imorgon. Funderar helt ärligt på att skicka tillbaka min och beställa en ny till det lägre priset. Kommer spara typ en hundring om jag räknar bort returfrakten men framför allt känner jag mig lite lurad faktiskt :(
Fritt fram för åsikter.
Ja, lurad är vad man blir!
Knappade nästan hem ett par ridstövlar men ångrade mig i sista stund. Jag måste inte ha dem, jag kan vänta och se om priset blir bättre.

Fritt fram för åsikter.
Det där blir jag så trött på. Jag skulle skicka tillbaka och beställa på nytt. De får skylla sig själva när de vill lura kunder. Hade önskat att black friday var som i USA när det är en dag, punkt!

Fritt fram för åsikter.
Jag skulle inte orka krångla för så lite pengar. Tänker att detta är hela grejen nu. Man vet att det kan bli ännu bättre rea men det kan också lika gärna sälja slut..

Jag skulle inte orka krångla för så lite pengar. Tänker att detta är hela grejen nu. Man vet att det kan bli ännu bättre rea men det kan också lika gärna sälja slut..
Ja absolut, dock aldrig sett så mycket rea från det företaget innan (och min erfarenhet av cyber Monday är att det inte brukar vara någon extrem skillnad).

IMG20221203135135.jpg

Den fluffiga och glittriga julgrimman som köptes på Gekås för ca 40-50 kr tom jag minns rätt. Jag gillar glidspännen då de släpper bra i paniklägen utan att paja hela grimman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 109
Senast: super
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka