QueenLilith
Trådstartare
hahaha same!Hööks skickade sms om att de öppnat black week. Nu kommer man inte in på kampanjen på hemsidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hahaha same!Hööks skickade sms om att de öppnat black week. Nu kommer man inte in på kampanjen på hemsidan
beställde den västen med 100 kr. Blev sugen på en jacka med, men sambon tycker jag har nog jackor och kände väl han kanske har en poängSnöstorm här så blev ledig, inte bra att vara ledig för helt plötsligt fanns det tid att gå in på Hööks rea Beställde en massa bra att ha saker som matbaljor, grimskaft, grimma och en tokbillig väst.
dom finns billigare på horzeÅh hjälp, både Micklemträns och Ice-Vibe boots på rean hos Hööks. Fast hästen behöver ju det senare mer än det första med tanke på månaderna av rehab framför oss.
dom finns billigare på horze
Hööks skickade sms om att de öppnat black week. Nu kommer man inte in på kampanjen på hemsidan
Jeg har ikke sett på prisen. Jeg bare synes de selger lekre ting.Jättefina produkter men 7000 kr för ett schabrak är tyvärr lite över min budget.
Nån speciell färg? Jag har en mix av ikea och granngårdens.Men inga höpåsar på hööks, förutom mini jag får leta vidare!
dressyrVilken modell har du?
Ovanlig och lätt att skriva namn på. Ikeas blå, vita och regnbåge används av andra i stallet.Nån speciell färg? Jag har en mix av ikea och granngårdens.
Föredrar granngårdens men de kostar väl mer än många andra kan jag tro.
Jag håller absolut med att det är supersnygga grejer och säkert underbar kvalitet.Jeg har ikke sett på prisen. Jeg bare synes de selger lekre titing.
Jag kör på Hansbos i rosa och orange, supersnygga och inte överdrivet prassliga.Ovanlig och lätt att skriva namn på. Ikeas blå, vita och regnbåge används av andra i stallet.
Var tvungen att gå in och kolla. Alltså ett ulltäcke kostar 54.000:-. Det är ju helt sinnessjukt.Sjekk www.Manifattura-Valor.com kjempefine kvalitetsprodukter. Har lekre ull sjabrak
Jag överväger dem. Är dock snålJag kör på Hansbos i rosa och orange, supersnygga och inte överdrivet prassliga.