Stora shoppingtråden II

Nu kom man in på Hööks. Beställde Halifax stövlarna för halva priset 😏 dom har ju snörren så hoppas mina ben får plats i dom. Mina andra stövlar är paj så dessa får duga så länge tänker jag 😅

Snöstorm här så blev ledig, inte bra att vara ledig för helt plötsligt fanns det tid att gå in på Hööks rea 🙈 Beställde en massa bra att ha saker som matbaljor, grimskaft, grimma och en tokbillig väst.

Snöstorm här så blev ledig, inte bra att vara ledig för helt plötsligt fanns det tid att gå in på Hööks rea 🙈 Beställde en massa bra att ha saker som matbaljor, grimskaft, grimma och en tokbillig väst.
beställde den västen med 100 kr. Blev sugen på en jacka med, men sambon tycker jag har nog jackor och kände väl han kanske har en poäng 😂

Åh hjälp, både Micklemträns och Ice-Vibe boots på rean hos Hööks. Fast hästen behöver ju det senare mer än det första med tanke på månaderna av rehab framför oss.

Fick göra nosdelen större genom att sätta hakar i vardera sida på den undre remmen (vilket förvisso inte skadar ändå) men i övrigt sitter grimman kanon. Så tunn och behändig att bara dra på.

20241121_173354.webp

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 530
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 388
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 578
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Barmarksdrag/canicross