Stora shoppingtråden II

20241111_151607.webp

Köpte ett begagnat equiband-kit i Elsas storlek för 850 kr, nya band ingick 🦄

Jag har köpt ett träns från The Equemist. Ska hämta det idag.
Upplever egentligen inga problem med kontakt osv. men allt som kan göra det skönare för hästen :)
De är ju ganska dyra men de verkar vara av väldigt fin kvalitet. Kände och klämde på dem på en tävling i september.
Nu hade de lite rea så passade på.
Min tränare pratar väldigt gott om deras träns och kandar👍

Letat gummistövlar att skrota runt i hemma på gården för mina andra stackare behöver gå i pension efter 10+ år. Hittade dessa Muck Boots för 350 kr :up: Aldrig haft Muck Boots innan, och är imponerad över hur sköna och fotriktiga de känns!

Åhhh, det där är ju min älsklingsmodell som man inte får tag på längre. Har tejpat ihop mina, de är helt utslitna.

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama