Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tränare pratar väldigt gott om deras träns och kandarJag har köpt ett träns från The Equemist. Ska hämta det idag.
Upplever egentligen inga problem med kontakt osv. men allt som kan göra det skönare för hästen
De är ju ganska dyra men de verkar vara av väldigt fin kvalitet. Kände och klämde på dem på en tävling i september.
Nu hade de lite rea så passade på.
Öppnade precis paketet och lädret känns magiskt. Blir spännande att prova.Min tränare pratar väldigt gott om deras träns och kandar
Dessa är det jag har på benen. De är svårare och svårare att hitta och hsr blivit dyrare. Detta är från wish.Ni som har köpt ljusslingor att ha som t ex halsring eller benreflex från amazon/temu, vad söker ni på?
Snygga! Vart kommer de ifrån?Letat gummistövlar att skrota runt i hemma på gården för mina andra stackare behöver gå i pension efter 10+ år. Hittade dessa Muck Boots för 350 kr Aldrig haft Muck Boots innan, och är imponerad över hur sköna och fotriktiga de känns!
Visa bifogad fil 156752
De är köpta från en säljare på TraderaSnygga! Vart kommer de ifrån?
Letat gummistövlar att skrota runt i hemma på gården för mina andra stackare behöver gå i pension efter 10+ år. Hittade dessa Muck Boots för 350 kr Aldrig haft Muck Boots innan, och är imponerad över hur sköna och fotriktiga de känns!