Stora shoppingtråden II

Beställde dehär från Amazon som @Fiorano tipsat om! De rosa kostade 10kr de andra färgerna typ 150(?) 🤣
Så beställde 8st för 80kr. så stod det storlek 2 eller 4. Det innebar visst antal. Så fick 16st för 80kr. 👍🏻 lyser som ljus!
Fastnade i tullen men idag kom de fram 😁 ska testa ikväll på hästarna!

IMG_0167.webp

Beställde dehär från Amazon som @Fiorano tipsat om! De rosa kostade 10kr de andra färgerna typ 150(?) 🤣
Så beställde 8st för 80kr. så stod det storlek 2 eller 4. Det innebar visst antal. Så fick 16st för 80kr. 👍🏻 lyser som ljus!

Visa bifogad fil 157007
Ljuser dom något så man använda dom lite som extra ljus eller endast för att synas?

Visa bifogad fil 157007
Länk? 😁
Har letat men lyckas inte hitta just dessa, för det priset. Hittar massor med liknande mycket dyrare bara… 🙄

Visa bifogad fil 157007
Men vad bra! De kan vara svåra att hitta men så plötsligt dyker det upp superbilliga partier. En vän köpte också 16 st för typ 200:-, grön och orange.

Mitt tips för er som vill ha är att hålla utkik på Amazon, wish eller Ali express.

Någon som testat ullschabraken från Natural Winner?
Jag har klämt och känt på dom på Eurohorse förra året och även kollat på de som kompisar har i stallet och de verkar jättetrevliga. Vojlockar iofs men borde vara liknande.

Ligger på min önskelista men det är så mycket som hamnar ovanför i inköpslistan att det aldrig blir av.

Får se om någon annan har förstahandserfarenheter.

Jag har klämt och känt på dom på Eurohorse förra året och även kollat på de som kompisar har i stallet och de verkar jättetrevliga. Vojlockar iofs men borde vara liknande.

Ligger på min önskelista men det är så mycket som hamnar ovanför i inköpslistan att det aldrig blir av.

Får se om någon annan har förstahandserfarenheter.
Vad kul. B är så kräsen med sina schabrak att jag funderar på om hon kanske hade tyckt om ett i ull. Visst är de ganska dyra men ull tenderar ju att hålla i evigheter och behöver inte tvättas på samma sätt som vanliga schabrak så man behöver inte ha speciellt många.

Varit o shoppat brodd nu när jag återigen har skodd häst. 😅 Så vi ska vara redo! Är minus just nu men har varit torrt så inte det minsta halt men det kommer nog snart, väntar snöblandat regn i dagarna.

En reflex grimma, pälsglans och en ny hovkrats föll oxå ner i korgen. Samt köpte äntligen de där fiffiga pump-diskborstarna från Ikea.

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 531
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 388
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 578
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama