Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ljuser dom något så man använda dom lite som extra ljus eller endast för att synas?Beställde dehär från Amazon som @Fiorano tipsat om! De rosa kostade 10kr de andra färgerna typ 150(?)
Så beställde 8st för 80kr. så stod det storlek 2 eller 4. Det innebar visst antal. Så fick 16st för 80kr. lyser som ljus!
Fastnade i tullen men idag kom de fram ska testa ikväll på hästarna!
Visa bifogad fil 157007
De är nog bara för att synasLjuser dom något så man använda dom lite som extra ljus eller endast för att synas?
Länk?Beställde dehär från Amazon som @Fiorano tipsat om! De rosa kostade 10kr de andra färgerna typ 150(?)
Så beställde 8st för 80kr. så stod det storlek 2 eller 4. Det innebar visst antal. Så fick 16st för 80kr. lyser som ljus!
Visa bifogad fil 157007
De var dessa men nu finns inte de rosa längre och kostar betydligt mer än 5kr/stLänk?
Har letat men lyckas inte hitta just dessa, för det priset. Hittar massor med liknande mycket dyrare bara…
Ja då var det inte konstigt att jag inte hittade demDe var dessa men nu finns inte de rosa längre och kostar betydligt mer än 5kr/st
https://www.amazon.se/gp/aw/d/B08MZ24681?ref=ppx_pt2_mob_b_prod_image&th=1&psc=1
Men vad bra! De kan vara svåra att hitta men så plötsligt dyker det upp superbilliga partier. En vän köpte också 16 st för typ 200:-, grön och orange.Beställde dehär från Amazon som @Fiorano tipsat om! De rosa kostade 10kr de andra färgerna typ 150(?)
Visa bifogad fil 157007
Jag fick 16st för 87kr, men bara rosa och det gör ju ingetMen vad bra! De kan vara svåra att hitta men så plötsligt dyker det upp superbilliga partier. En vän köpte också 16 st för typ 200:-, grön och orange.
Mitt tips för er som vill ha är att hålla utkik på Amazon, wish eller Ali express.
Helt galet bra pris!!Jag fick 16st för 87kr, men bara rosa och det gör ju inget
Jag har klämt och känt på dom på Eurohorse förra året och även kollat på de som kompisar har i stallet och de verkar jättetrevliga. Vojlockar iofs men borde vara liknande.Någon som testat ullschabraken från Natural Winner?
Vad kul. B är så kräsen med sina schabrak att jag funderar på om hon kanske hade tyckt om ett i ull. Visst är de ganska dyra men ull tenderar ju att hålla i evigheter och behöver inte tvättas på samma sätt som vanliga schabrak så man behöver inte ha speciellt många.Jag har klämt och känt på dom på Eurohorse förra året och även kollat på de som kompisar har i stallet och de verkar jättetrevliga. Vojlockar iofs men borde vara liknande.
Ligger på min önskelista men det är så mycket som hamnar ovanför i inköpslistan att det aldrig blir av.
Får se om någon annan har förstahandserfarenheter.
Jag har ett. Själva ullen är jättebra, men mitt ligger allt annat än stilla under sadeln. Hade inte köpt igen.Någon som testat ullschabraken från Natural Winner?
Sjekk www.Manifattura-Valor.com kjempefine kvalitetsprodukter. Har lekre ull sjabrakVad kul. B är så kräsen med sina schabrak att jag funderar på om hon kanske hade tyckt om ett i ull. Visst är de ganska dyra men ull tenderar ju att hålla i evigheter och behöver inte tvättas på samma sätt som vanliga schabrak så man behöver inte ha speciellt många.
Vilken modell har du?Jag har ett. Själva ullen är jättebra, men mitt ligger allt annat än stilla under sadeln. Hade inte köpt igen.
Jättefina produkter men 7000 kr för ett schabrak är tyvärr lite över min budget.Sjekk www.Manifattura-Valor.com kjempefine kvalitetsprodukter. Har lekre ull sjabrak
herre jössesJättefina produkter men 7000 kr för ett schabrak är tyvärr lite över min budget.