Får man hela fårflocken också?Var tvungen att gå in och kolla. Alltså ett ulltäcke kostar 54.000:-. Det är ju helt sinnessjukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man hela fårflocken också?Var tvungen att gå in och kolla. Alltså ett ulltäcke kostar 54.000:-. Det är ju helt sinnessjukt.
För 53.000 kan jag föda upp får, tova ett täcke och posta det till den som nappar på mitt erbjudande ️Var tvungen att gå in och kolla. Alltså ett ulltäcke kostar 54.000:-. Det är ju helt sinnessjukt.
Var tvungen att gå in och kolla. Alltså ett ulltäcke kostar 54.000:-. Det är ju helt sinnessjukt.
Troligen riktad till kunder som har en annan typ av ekonomi är de flesta här inne.Alltså, vad är det där för sida?
Lyx och design. Inte riktigt min smak heller även om några av filtarna var fina. Hade isf hellre köpt en yllefilt från Louis Vuitton, de kostar bara 10-15.000:-.Alltså, vad är det där för sida?
Man måste bo nära en butik som har dom i lager också. Finns inte så många kvarVäldigt nöjd med att ha köpt en sadel som egentligen kostar runt 9000 kr på Hööks black week för 2000 kr. Tips tips, de rear ut fina fina sadlar
Jag hade tur då kanske. Fanns en sadel kvar i Västerås och jag råkade jobba på plats på kontoret den dagenMan måste bo nära en butik som har dom i lager också. Finns inte så många kvar
Vilken tur!Jag hade tur då kanske. Fanns en sadel kvar i Västerås och jag råkade jobba på plats på kontoret den dagen
Den satt som en smäck på ponnyn
Ja, den sadeln jag köpte var ju det enda exemplaret kvar i butiken. Köpte även lite julsaker till ponnyn.Vilken tur!
Svängde förbi Västerås en snabbis idag men hittade inget kul.
Du ser på webbadressen och hur meddelandet är skrivet också att det är bluff.
Erbjuder postnord denhär tjänsten från början?
Eller tränset för 16000kr med tre feta spännen precis bakom örat, skönt!Var tvungen att gå in och kolla. Alltså ett ulltäcke kostar 54.000:-. Det är ju helt sinnessjukt.
Fick också liknande meddelande, men den gick ja inte på.Behöver köpa ett större vintertäcke till valacken och har därför ute annons på hans nuvarande.
Fick just detta bluffmeddelande på Hästnet. Klickar man på länken ser det ut att komma från Postnord, men adressen köparen angett finns inte och även om jag är inbiten norrlänning så vet jag att Uppsala inte ligger i Örebro län (se nästa inlägg)
De vill att man ska knappa in sitt kortnr för att pengarna ska komma på mitt konto. Tack men nej tack!
Så se upp om ni får något liknande!
Visa bifogad fil 157333
är många bluffers nu på hästnät. Hade en som påstod jag skulle få betald genom instabox, när jag sen skrev till personen dom är en scammer fick jag massa meddelande på rusiska anmälde till hästnät, men känns väldigt oseriöst att man skall behöva hantera så mycket skit när man skall sälja saker. Mitt bästa tips är även att kolla när profilen är skapat, dom flesta använder nya profiler för att bluffa.