Ja precis, allt ser väldigt märkligt ut men säkert någon som går på det.Du ser på webbadressen och hur meddelandet är skrivet också att det är bluff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis, allt ser väldigt märkligt ut men säkert någon som går på det.Du ser på webbadressen och hur meddelandet är skrivet också att det är bluff.
Nej, men säkert någon som går på det när det är postnords logga.Erbjuder postnord denhär tjänsten från början?
Jag köpte också därifrån förra året, typ skoterstövlar, och undrar varför jag inte gjort det tidigare.Jag köpte nyss ett par vinterstövlar via Engelsson. Hittills är jag nöjd!
Jag har ett par vinterstövlar från Ariat, modellen "Coniston". Den verkar vara utgående och ersätts med "Coniston max" nu. De är vattentäta, varma, har snörning och går att rida i. Jag tycker att de är väldigt bekväma och ger gott om plats för extra sockor om det behövs. Enda nackdelen är att de är rätt så tunga, så det är viktigt att snörningen sitter bra så att de "hålls uppe" som de ska. Annars är jag otroligt nöjd med mina!Någon som har testat Mountain Horse Cumberland Varmfodrade Stallstövlar? Är på jakt efter stövlar som jag både kan rida i och gå i en hel dag. Som är varma! Någon som har annat tips?
Tack, ska kolla på domJag har ett par vinterstövlar från Ariat, modellen "Coniston". Den verkar vara utgående och ersätts med "Coniston max" nu. De är vattentäta, varma, har snörning och går att rida i. Jag tycker att de är väldigt bekväma och ger gott om plats för extra sockor om det behövs. Enda nackdelen är att de är rätt så tunga, så det är viktigt att snörningen sitter bra så att de "hålls uppe" som de ska. Annars är jag otroligt nöjd med mina!
Åh jag vill också ha ett supreme 250g, för stt byta ut ett amigo 250g. Men även med rea är det ju svindyrt så jag stoppar mig självHar suktat efter detta täcket huuur länge som helst men avstått pga det höga priset, dock på rea nu så jag slog till ett Rambo supreme 250g, tycker horseware är helt överlägsna när det kommer till täcken. Även fyndat en KL jacka som ska vara riktigt varm och go, nedsatt nästan 40% lånade bilder.
Visa bifogad fil 157658
Jag fick precis hem ett Hansbo comfort till vår stora D som har 140 i Amigo. Jag beställde 135 och det blev gränsfall för litet, så det ska skickas tillbaka. Normalt eller något litet i stl alltså. Jättefint täcke annars, känns som minst Amigo 12- kvalité. De ska få mäta rygglängden på det och se om jag ska byta till 145. Jag mätte Hansbo 135 till 138 cm från manke till svanslappens början och Amigo i 140, som passar, är 1 dm längre.Hoppas okej att jag hoppar in med en fråga, hur är storleken på detta täcke?
Varit intresserad till min häst, men han behöver egentligen oftast stl 140 som inte finns..
Ja det är verkligen inte gratis rhino har samma kardborrefästen för halsen som rambo supreme så det blev nästan ett rhino istället, men bara nästanÅh jag vill också ha ett supreme 250g, för stt byta ut ett amigo 250g. Men även med rea är det ju svindyrt så jag stoppar mig själv
Aha det visste jag inte! Men rambo är ju verkligen en klass för sig.Ja det är verkligen inte gratis rhino har samma kardborrefästen för halsen som rambo supreme så det blev nästan ett rhino istället, men bara nästan
Har också Hansbo Comfort och är jättenöjd med dom! Lite åt det mindre hållet helt klart. Otroligt prisvärd i jämförelse med vanliga Amigo.Jag fick precis hem ett Hansbo comfort till vår stora D som har 140 i Amigo. Jag beställde 135 och det blev gränsfall för litet, så det ska skickas tillbaka. Normalt eller något litet i stl alltså. Jättefint täcke annars, känns som minst Amigo 12- kvalité. De ska få mäta rygglängden på det och se om jag ska byta till 145. Jag mätte Hansbo 135 till 138 cm från manke till svanslappens början och Amigo i 140, som passar, är 1 dm längre.