Stora shoppingtråden II

Lagom till vintern har mina vinterridskor gett upp. Inte oväntat då de nu är flera år gamla. Dessutom märkte jag att mina gummistövlar från Tretorn läcker trots att de bara är drygt året gamla. :cautious: Jag har mejlat återförsäljaren och hoppas kunna reklamera dem. Som grädde på moset är mina vinterridstövlar spårlöst försvunna. :confused:

Så nu behöver jag nya skor att ha på mig i vinter. Tänker mig ett par vinterstövlar, inte ridstövlar utan riktiga ut i allt mellan djupsnö och skånsk lera-stövlar. Gärna på Black Friday-rea nu. De ska ha högt skaft och inte vara allt för klumpiga. Vilka ska jag köpa? Muck Boots? Polyver?

Lämnade tillbaka jackan jag nyss köpt, den kändes lite tunn - nackdelen med nätshopping! Provade en annan i butik som jag gillade men inte fanns i rätt storlek så fick bli ny nätshopping 🥲

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 552
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 395
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 587
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama