Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kändes jättefint i kvalitén! Är nästan ledsen att ingen häst behöver nåt mer täcke nu, jag hade gärna köpt fler sådana . Är du nöjd efter att ha använt ett tag oxå?Har också Hansbo Comfort och är jättenöjd med dom! Lite åt det mindre hållet helt klart. Otroligt prisvärd i jämförelse med vanliga Amigo.
Ja är fortfarande supernöjd! De är ett år hamla nu och iofs bara "snötäcken". Så de blir inte leriga och ser fortfarande som ny ut.Ja det kändes jättefint i kvalitén! Är nästan ledsen att ingen häst behöver nåt mer täcke nu, jag hade gärna köpt fler sådana . Är du nöjd efter att ha använt ett tag oxå?
Det kommer ett större på posten om ett par dar och det mindre åker tillbaka.
Låter ju toppen ! Ja 300- g får ju vara fina längre än tunnare av den anledningenJa är fortfarande supernöjd! De är ett år hamla nu och iofs bara "snötäcken". Så de blir inte leriga och ser fortfarande som ny ut.
Så sant. Det ser man inte ofta. Gör det en skillnad när dom inte har öglar? Bara rent nyfikenHar villhöver-shoppat ett kimblewick som jag letat efter i evigheter, nämligen ett med rak mundel med tungfrihet och skänklar utan individuella tygelöglor. Vi får se om B trivs med det, annars åker det bara in i samlingen helt enkelt. Denna kombinationen av mundel och skänklar har gäckat mig i åratal, det var nästan så jag skrek när jag av en ren slump hittade ett idag
Visa bifogad fil 158153
Nytt? Fanns det i Sverige?Har villhöver-shoppat ett kimblewick som jag letat efter i evigheter, nämligen ett med rak mundel med tungfrihet och skänklar utan individuella tygelöglor. Vi får se om B trivs med det, annars åker det bara in i samlingen helt enkelt. Denna kombinationen av mundel och skänklar har gäckat mig i åratal, det var nästan så jag skrek när jag av en ren slump hittade ett idag
Visa bifogad fil 158153
Jag upplever att det är lite mindre klumpigt än de vanliga.Så sant. Det ser man inte ofta. Gör det en skillnad när dom inte har öglar? Bara rent nyfiken
Nä den enda skillnaden är ju att du inte kan fixera tygeln. Tygelns möjlighet att röra sig i ringen ger ju också mer pre-signal än vid en fixerad tygel. Det är precis samma effekt som att sätta tygeln i stora ringen på ett kimblewick med öglor.Så sant. Det ser man inte ofta. Gör det en skillnad när dom inte har öglar? Bara rent nyfiken
Vart köpte du det?Nä den enda skillnaden är ju att du inte kan fixera tygeln. Tygelns möjlighet att röra sig i ringen ger ju också mer pre-signal än vid en fixerad tygel. Det är precis samma effekt som att sätta tygeln i stora ringen på ett kimblewick med öglor.
Åh det ser ut som nåt Zacke hade gillat! Rider WEn nu på ett rakt pelham med delta men bitvis blir det alldeles för skarpt. Sist jag red bana så satte jag tygeln I stora ringen och då blir det väldigt likt detta. Så var hittar jag det?Har villhöver-shoppat ett kimblewick som jag letat efter i evigheter, nämligen ett med rak mundel med tungfrihet och skänklar utan individuella tygelöglor. Vi får se om B trivs med det, annars åker det bara in i samlingen helt enkelt. Denna kombinationen av mundel och skänklar har gäckat mig i åratal, det var nästan så jag skrek när jag av en ren slump hittade ett idag
Visa bifogad fil 158153
Var?!Har villhöver-shoppat ett kimblewick som jag letat efter i evigheter, nämligen ett med rak mundel med tungfrihet och skänklar utan individuella tygelöglor. Vi får se om B trivs med det, annars åker det bara in i samlingen helt enkelt. Denna kombinationen av mundel och skänklar har gäckat mig i åratal, det var nästan så jag skrek när jag av en ren slump hittade ett idag
Visa bifogad fil 158153