Så fin färg, särskilt på skimmelTröstshoppade ett schabrak i måndags efter vårt dåliga klinikbesök. Väldigt snabb leverans som vanligt av PS!
Visa bifogad fil 137175
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin färg, särskilt på skimmelTröstshoppade ett schabrak i måndags efter vårt dåliga klinikbesök. Väldigt snabb leverans som vanligt av PS!
Visa bifogad fil 137175
Dom lanseras på Göteborg horseshow så finns nog inget förrens då.OT men vet ni hur man ser utbudet från Peders märke bhoof?
Hemsidan har bara en förstasida med ingenting alls.
Förklarar saken. Tack!Dom lanseras på Göteborg horseshow så finns nog inget förrens då.
Jättefin burkKöpt boots till Ärtan så kanske hon kan låta bli att trampa på sig själv när vi hoppar
Blev ett par från HG med förstärkt utsida, håller förhoppningsvis skapligt.
Har även hittat en jättefin plåtburk från 60-talet till sadelkammaren
Blivande kakburk.
Visa bifogad fil 137440
Jättefin burk
De er såååå fine! Bare synd Hooks har sluttet å ta inn ponni størrelse i Eskadron...Jag har gett mig själv shopping förbjud då jag skall göra ett "low cost year", det gick sådär då jag mådde väldigt skit och råkade beställa ett schabrack på hööks rea
Såg att Hansbos Visionhjälm i matt kommit med mips nu! Ligger som nyhet på grossistens sida. Så det var ju bra att jag köpte en bra dyr Halo nu ju.
Agat (svart med glossy mitt) var också superfin, lagom med blankhet för en oförsiktig ryttareDen svarta med glitter
Hamnade direkt på inköpslistan
Kunde inte ens hålla mig så skickade ett meddelande på messenger till henne att asap plocka hem den till mig, så nu ska den bara resa över åsen till migAgat (svart med glossy mitt) var också superfin, lagom med blankhet för en oförsiktig ryttare
Blir att springa till "min" butik så hon kan beställa hem direkt.
Hur ser ni var den finns och vad den kostar?Såg att Hansbos Visionhjälm i matt kommit med mips nu! Ligger som nyhet på grossistens sida. Så det var ju bra att jag köpte en bra dyr Halo nu ju.
På Willabs grossisthemsida, såg inte pris men tippar på att den ligger i stil med glossy dvs 1700-1800 ish? Sedan 10% rabatt av det som kund på ridbutiken då alla återkommande kunder har det på allt där.Hur ser ni var den finns och vad den kostar?
Lägg upp det i Hästvärldens baksida på facebook.just det, vill gnälla av mig lite. Jag köpte en hjälm för ett tag sen (Augusti) som då visade sig vara fel storlek (jag köpte privat), säljaren är en ryttare som har en ganska stor följare skara på instagram och är blandt annat profil ryttare för Equeen. Personen har nu lovat i 6 månader att skicka liner i rätt storlek (jag har kvar alla sms vart säljaren blandt annat skrivit hon har skickat den, vilket hon tydligen inte har). Det har kommit 117 ursäkter, som semester i utlandet och jag vet inte vad. Skall man dra denna grejen i FB grupper eller skita i det? Jag är rätt förbannat över hur denna person har till mage att bete sig så, och tycker faktiskt såna människor förtjänar att få skit för sitt beteende, åt andra sidan vet jag inte om jag orkar hålla på.
Det tog personen evigheter att skicka hjälmen, så trodde faktiskt denna hade blåst mig helt. Men den dök upp till slut. I fel storlek, men går som sagt att byta liner till rätt storlek.