Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vart hittade du den? Är oxå på jakt efter en snyggare klocka i stalletHåller på att städa stallet och tyckte att vi behövde en ny väggklocka istället för den tråkiga i plast vi har nu.
Hittade denna fina
Visa bifogad fil 137616
Åh, vart hittade du den? Är oxå på jakt efter en snyggare klocka i stallet
Och jag till hemmet. @BisonÅh, vart hittade du den? Är oxå på jakt efter en snyggare klocka i stallet
En uppdatering till alla som var intresserade av klockan
Den kom idag, snabb leverans och var så mycket finare än väntat
Alltid lite spännande att handla från en ny sida, kommer produkten på bilden eller får man något från wish
Metallram, inget plastig och motivet är så fint!
Visa bifogad fil 137689
Såg sidan du beställt från, verkar intressant och jättefin klocka!
Det hade vi på ridskoleponnyn med bra resultat. Ska prova på fjordingen med!Visa bifogad fil 137728
Var in till Hööks igår och köpte detta. Jag vill gärna ha rörliga ringar eftersom jag är lite svag på tygeln pga min värk, men jag upplever att Dollie inte gillar när det rör sig i mungipan. Förhoppningsvis blir detta det bästa av två världar
Det låter bra! Jag ska testa imorgonDet hade vi på ridskoleponnyn med bra resultat. Ska prova på fjordingen med!
Det där är ett väldigt trevligt budgetbett faktiskt!Visa bifogad fil 137728
Var in till Hööks igår och köpte detta. Jag vill gärna ha rörliga ringar eftersom jag är lite svag på tygeln pga min värk, men jag upplever att Dollie inte gillar när det rör sig i mungipan. Förhoppningsvis blir detta det bästa av två världar
Om du menar markerna i den blå färgen så ska ju den blå färgen försvinna eftersom det bara är ett rostskydd innan det börjar användas.Visa bifogad fil 137821
Testade det nya bettet idag och det kändes väldigt bra, men när jag tog av tränset såg det ut såhär. Efter en användning. Det såg ut att ligga bra i munnen men nu blir jag såklart tveksam. Kan det vara för långt trots allt?
Ja på något sätt har ju hästen tuggat på bettet iaf.Visa bifogad fil 137821
Testade det nya bettet idag och det kändes väldigt bra, men när jag tog av tränset såg det ut såhär. Efter en användning. Det såg ut att ligga bra i munnen men nu blir jag såklart tveksam. Kan det vara för långt trots allt?
Det ska ju rosta bort, inte bli avskavt.Om du menar markerna i den blå färgen så ska ju den blå färgen försvinna eftersom det bara är ett rostskydd innan det börjar användas.
Visa bifogad fil 137821