Riktigt nöjd med nackpadden för den billiga pengen! Mjuk och följsam och upphöjda kanter så remmarna inte åker fram mot öronen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Elendil Är det sytt tvärs över "remmen" (i brist på bättre ord) där det gått sönder? Det ser ut så, men det kan ju luras på bild ibland.. Om det är sytt så, så kan det orsaka att lädret går av. Det kan bli som perforerat när en syr rakt över sådär (som det är sytt vid spännet), det rekommenderas därför inte på häst utrustning.
Oavsett så ska det förstås reklameras, menar inte annat. Grymt trist när en köper nya grejer.
Jag blir så arg på den jäkla haylage burken så nu sist knivhögg jag upp locket och hällde över i en annan burk.Köpt såna där lagom tråksaker. Naf Haylage balancer (varför är burken så svår att öppna?) och ett grimskaft med kedja för att Dio är så otroligt pigg när han går som handhäst.
Blev att jag köpte två spånbalar också istället för att hämta på sågen. Men vad jag ångrar det! Spånet från sågen är så himla mycket trevligare. Kuttret är som mjuk och fluffigt på ett annat sätt.
Åh jag är inte ensam. De där locken är verkligen HEMSK!!Jag blir så arg på den jäkla haylage burken så nu sist knivhögg jag upp locket och hällde över i en annan burk.
Jag har shoppat schabrak.
Köpte ett från thehorselet som jag velat ha länge och köpte ett från Färjestad rid o trav när dom hade rabattauktion (dom börjar på 50% och går ner till 80%. Sänks dag för dag)
Hade ett som jag va sugen på som försvann när det var 60% men fick syn på ett annat som hade superdålig bild och sa att om det är kvar på 70% så köper jag det.
Visa bifogad fil 138713
Lila från PS
Alltså så frustrerande lock min man kollade på mig som om jag vore knäpp nu sist men när han fick prova själv innan jag tog till kniven då förstod han hur irriterande de ärÅh jag är inte ensam. De där locken är verkligen HEMSK!!
Jag vill ha det också!!! Men har minst 10 för många schabrakJag har shoppat schabrak.
Köpte ett från thehorselet som jag velat ha länge och köpte ett från Färjestad rid o trav när dom hade rabattauktion (dom börjar på 50% och går ner till 80%. Sänks dag för dag)
Hade ett som jag va sugen på som försvann när det var 60% men fick syn på ett annat som hade superdålig bild och sa att om det är kvar på 70% så köper jag det.
Visa bifogad fil 138713
Lila från PS
Jag har minst 20 för mångaJag vill ha det också!!! Men har minst 10 för många schabrak
Kräver dessvärre pengarJag har minst 20 för många
Men behöver lite "glädje" i livet nu och då shoppar man
sjukskriven sen november. Klarna är "bra"Kräver dessvärre pengar
Mvh 35kr på kontot
fyndade också ett från färjestads auktion, Lamicell Luxor i perfekt grön färgJag har shoppat schabrak.
Visa bifogad fil 138713
Lila från PS
Dom har så bra auktioner. Och bra rabatter på plats ibland.fyndade också ett från färjestads auktion, Lamicell Luxor i perfekt grön färg
Så jättefin klocka tack för tipset. Blev så fint här. Nackdelen är att det blev dubbla frakt pga puckad mamma. En klocka i köket och en I dotterns rum.Helt klart väldigt seriös sida!
Där kan jag beställa igen