Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jadu, inte så mycket.. med tanke på att det bara gäller fram tills imorrn 12.00. surfa runt på sidor och hoppas på flygande ufo med poäng?

jag har bara yhorn hästen kvar, men vet i tusan om jag orkar lägga ner 20 pass på köpa yhorn. Falabellan är visserligen söt, men relativ "onödig".
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Oj, jag har verkligen förlorat mycket tid när jag var utomlands, nu var ju allt kört helt plötsligt :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

okej,tack!
jag har ryktat o matat osv.vi har deltagir i tävlingar o lektioner.
men jag är inne bara 1 gång per dag.kan jag lägga hästarna o sova tex. kl 18? eller måste det vara kväll?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Sålde precis en enhörningshingst. tydligen alltför billigt, för det gick blixtsnabbt. Har gått så trögt att sälja enhörningar senaste tiden så jag trodde inte att jag kunde få mer för honom. Men men, 5 pass är helt okej :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha, usch ja. Det känns lite surt när det går för fort och man vet att det var för billigt:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Förresten, jag har tänkt på en sak. Ni som betäcker typ fler än 3 enhörningar, hur hinner ni med det?:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Hej då, buke! Nu tar jag en paus härifrån på obestämd tid, då det finns någon här på forumet som svikit och sårat mig fruktansvärt mycket och vill inte att denne någon ska läsa vad jag skriver. Någon gång kanske jag smyger in och tjuvläser lite, men vill ni mig något av någon anledning så finns jag ju på Howrse (ThBet) och fb. För att hitta mig där kan ni alltid skicka mail på vår kära spelsida.
// Mycket ledsen Therese som kryper in under täcket och planerar att stanna där.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Förresten, jag har tänkt på en sak. Ni som betäcker typ fler än 3 enhörningar, hur hinner ni med det?:confused:

Jag kör en flik i webbläsaren för varje sto. Det går att förbereda ändå fram till sista klicket på "Betäck mitt sto". Då krävs det alltså bara ett klick för varje häst, och så byte av flik. Jag har betäckt 8 ston som mest, men skulle hinna några till.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tråkigt, jag hoppas saker och ting löser sig till det bästa för dig!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vad jobbigt med såna människor. Hoppas du listar ut vem det är!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp