Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Faan. Precis när jag trycker på betäck blir det fel på sidan och jag loggas ur.... Grymt LESS!!!! :mad: Hann med en iafl... Fan man måste vara snabb med fingrarna.. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag betäckte, men det blev ingen hörning. Fast det hade jag inte förväntat mig heller:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vad gör ni av alla misslyckade försök?? Jag slänger alla till frizonen..Har inte tid med en massa värdelösa vanliga hästar :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Japp, fixar det :)


Jag säljer mina misslyckade försök för 500e, de brukar gå åt på några timmar..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag tycker det är svårt å sälja så dåliga hästar..haha fast de är ju lättare att sälja om de bara är nån månad.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja jag säljer mina med en gång eller efter ett litet tag, de flesta går samma dag men ibland kan det ta en dag eller två men alla blir sålda till slut :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag skickar nästan alla till frizonen. Har inte ork att sälja dem för 100 e extra.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hoho.

Är det någon som skulle kunna ge mig en rova, är på det uppdraget nu. Självklart får du tillbaka rovan! Heter Bounce. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hann inte läsa det där innan, så nu fick du en till ;)
Spelar inte mig någon roll, det rör som om så lite pengar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

När jag ska skicka tillbaka rovor får jag upp meddelandet:


Du måste tillhandahålla och bekräfta din emailadress för att använda denna funktion! Var god gå till Mitt konto.

Vad beror det då? Hur fasen gör jag?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag antar att du måste verifiera ditt konto genom att ange din mailadress. Annars har jag ingen aning :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Frizonen finns under "Avel" - "Mitt kontor" och sen finns "Frizonen" i en av flikarna. Hästar kan man köpa via "Avel" - "Försäljningar".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp