Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag skickar nästan alla till frizonen. Har inte ork att sälja dem för 100 e extra.

Nä lite så känner jag med. Men man känner sig lite som en mördare när man gör det för de är ju så söööta :D Hmm man kan tro att jag är 13 år nu :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men i Frizonen får ju hästarna leva och äta gräs och bara ha det bra :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nä lite så känner jag med. Men man känner sig lite som en mördare när man gör det för de är ju så söööta :D Hmm man kan tro att jag är 13 år nu :p

:D Visst gör man! Tyckte målet där man skulle skicka en häst till himlen var hemskt och kände mig jätte-elak när jag valt ut den sämsta som offer:o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men i Frizonen får ju hästarna leva och äta gräs och bara ha det bra :)

Hmm dör dem inte där?? :o

:D Visst gör man! Tyckte målet där man skulle skicka en häst till himlen var hemskt och kände mig jätte-elak när jag valt ut den sämsta som offer:o

Hahaha jag vet :D Jag kände likadant. Kunde inte skicka iväg nån av mina egna så jag var tvungen å köpa nåt rat på auktionerna för att skicka dit :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag kunde inte med att skicka en av mina egna till himlen så jag köpte en skräphäst och tog död på den istället :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Precis, jag är i själva verket snäll när jag skickar alla de misslyckade fölen dit ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är nog som Trapalanda också - en riktig hästdröm :) Skillnaden är att de får leva vidare.

Skickar man dom till himlen däremot så dör dom.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag antar att du måste verifiera ditt konto genom att ange din mailadress. Annars har jag ingen aning :crazy:

Jag hade ju en mail angviven redan innan. Men eftersom det inte fungerade så skrev jag in min andra istället och skickade ett nytt bekräftelsemail (som jag ju då bekräftat). Men det fungerar fortfarande inte!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Isf tycker jag du ska skriva till supporten och fråga. Låter konstigt :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Min ena GP-häst ligger ute på annons för 15 pass.

Fick ett mejl innan av en som undrar om hon kan få köpa hästen för 20 000e och inga pass istället. :rofl:

Jag svarade att "HAHAHA, nej knappast". Fick nästa mejl efter ett par minuter "Vad kostar hästen utan pass då?". Öh, ingen summa i världen...?

Stod på hennes sida dessutom att hennes förmögenhet bestod av 47000e. Ärligt talat, vad tror folk!?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tjohoo! Nu fungerade det!

Så nästa uppdrag. Skulle någon vilja köpa en häst av mig för 1 pass och sen köper jag tillbaka den?

Har försökt sälja en helt ok häst för pass ett tag nu men ingen nappar. Så jag får nog ge upp det. Sålde däremot två föl på tok för billigt för det tog inte en timma innan de var sålda. Jag har helt enkelt inte lärt mig det här med att prissätta hästar än :).
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Min ena GP-häst ligger ute på annons för 15 pass.

Fick ett mejl innan av en som undrar om hon kan få köpa hästen för 20 000e och inga pass istället. :rofl:

Jag svarade att "HAHAHA, nej knappast". Fick nästa mejl efter ett par minuter "Vad kostar hästen utan pass då?". Öh, ingen summa i världen...?

Stod på hennes sida dessutom att hennes förmögenhet bestod av 47000e. Ärligt talat, vad tror folk!?

:rofl::rofl::rofl: Ja vad ska man säga??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Någon som har en hannoveranarhörning hingst att ge en betäckning med?? :) Finns inga tillgängliga :( Hoppas annars det kommer ut några till tiden ikväll.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag kan göra det, fast du får en annan häst tillbaka annars måste man vänta tio dagar :)

Reservera en skräphäst till sanwas!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Jag fick just ett ymnighets-ufo :D I det låg det en Grand Prix-biljett. Hur funkar det nu? Gäller biljetten för en vecka eller tills vidare så att säga? Om den gäller tills vidare, måste jag bestämma en häst som den gäller då eller kan jag byta från vecka till vecka?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

den gäller för alltid, och du kan bestämma närsom vilka hästar du vill anmäla, det är ingen som är "bunden" :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp