Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Okej. skickar han till frizonen. Jag vill inte ha tillbaka mitt misslyckade hörningsförsök :p Tack!!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*knapplån*

Woho, skickat in två pälsar nu ^^ Håll tummarna att dessa blir godkända och jag lyckades fixa rätt standardbakgrund lol
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ska bli kul med nya pälsar :)

Är det svårt att göra en egen? Är lite småsugen, men vet inte om jag kan...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Hur är det med utrustningen på hästen? Säg om man säljer eller hästen dör eller skickas till Frizonen, följer utrustningen med eller får man behålla den?

Någon som har tips på hur man tjänar pengar snabbt:p Vill ju komma vidare med målen, men bara ett av dem är möjligt utan passköp.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Utrustningen följer med hästen. Så jag byter alltid till det billigaste av allting precis innan :p Surt med Poseidon och Atalante bara, det går ju inte plocka av.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vad dumt, har säkert råkat skicka med lite bättre grejer med en och annan häst:p Smarta jag satte ju nån bättre på dessa kringflackande hästar också:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men alla kringflackande - kom inte de sist i alla tävlingar?? Var det ens nån mening att tävla med dem??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Woho, den ena blev godkänd :D

Nja, så himla svårt är det inte om man använder linearts. Kan verkligen inte rita en från grunden, men att färglägga är inte så svårt. Pröva!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fick min Mästare att vinna 20 tävlingar, de andra fick några vinster dock var den Lojala svårast. Den fick nog bara ett fåtal, annars så kunde man få några vinster iallfall utav alla.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Okej. tycker dem flesta kommit sist i tävlingarna. Därför har jag inte ens rört mina dem där hästarna. Men man fick inte ut nåt extra av att tävla dem?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej, jag tyckte också att de var meningslösa. Mästaren var dock duktig.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Är också sugen på att skicka in en av mina pälsar. Fast jag vet inte om den är bra nog och jag vet inte om jag vill lägga fyra pass på den...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hej. nån som har lust att köpa en häst för ett pass? vill verkligen komma förbi det målet..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det räcker ju med att 20 st använder den för att man ska få tillbaka sina pass. Problemet är att det redan finns många fina pälsar och fler lär det ju bli :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

2 hornisar idag :banana:
ligger lite efter i gp-ligan på dem, men jag kommer sakta uppåt :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jo ja såg det, hade inte kollat på rankingen på en vecka eller 2 - så blev smått överraskad att dem ligger på 359 nu :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har några mål som verkligen inte vill försvinna :P Någon som vill byta en liten skit häst mot en annan skit häst för ett pass var? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp