Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag är på! Men du får köpa av mig först för jag har inga pass :) Reservera du så reserverar jag! (Samma namn där)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ursäkta nu dum fråga,men vad går spelet ut på?
man måste ju ha pass till allt :crazy:
kan en fjording,betäckt med en enhörning få enhörningsföl?
o var finns dessa pälsar??o hur väljer man dem???????:o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Spelet går ut på att avla fram bättre och bättre hästar, vinna tävlingar, komma högre i olika rankinger osv. Man måste inte alls ha pass till allt. Nej, man måste betäcka en enhörning med en enhörning av samma ras vid ett speciellt tillfälle (två minuter om dagen) och har då 1/5 chans att få ett enhörningsföl. En päls väljer du genom att köpa ett guldäpple, det kostar ett (?) pass. Finns på Svarta marknaden.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag använder gimp, gratis och fungerar fint fint. Tar lite tid att fatta hur man fixar med lagar och sånt men annars fungerar det riktigt bra
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Någon som vill sälja ett enhörningsföl till mig efter helgen? Jag kan bjuda tre pass och 15 000 equus. Helst AT, fjordhäst eller arabiskt fullblod men kan överväga andra raser också...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Åh, har inte haft så mycket tid de senaste dagarna så har inte blivit av med några hörningförsök. Eller ja, i förrgår skulle jag försöka, men upptäckte då alldeles för sent att jag glömt åldra Tindra så att jag skulle hinna betäcka henne igen då.

Men Sanwas, Tor ligger fortfarande på privata betäckningar hos Tindra, men han måste ju nästan försvinna innan hörningtiden ikväll? Om jag nekar, kan du skicka en ny då eller det går inte?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Alltså, hur sjutton skickar man ÅP, äpplen osv till vänner? Jag måste vara blind... för visst går det? Eller?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Alltså... Har ni sett de nya pälsarna? :crazy: Typ "Sfinxen" och "Yksinäinen" (sista sidan)? Om jag hade vetat att de godkände så sjukt fula pälsar så hade ju jag vågar skicka in min också.....
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kolla in Sovande Laila :crazy::crazy::crazy:

1002810-normal.jpg


Alltså seriöst.. Denna och Sfinxen och Yksinäine är de sämsta jag sett på länge... Min hund gör finare hästar i Paint..
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jo reglerna för vad som tillåts eller ej är väldigt underliga, nästan alla blir godkända. Förutom min haha. Den finns i princip samma lineart på internationella versionen och blev inte godkänd pga fenorna på rumpan såg ut som vingar... För reglerna ska visst vara hårdare på svenska versionen än internationella =/ Men men, min ena ponypäls blev godkänd (heter Nostie)

Såhär såg den som inte blev godkänd ut:

unledax.png


Kommer dock skicka in den på internationella :devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

tack!
kan man se på pälsarna (som tycks vara hela fina konstverk,åtmintone en del av dom ;)) utan pass?
jag tycker det e lite tråkigt att hästarna bara står i samma ställning hela tiden...eller e det nåt jag inte fattat det oxo?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp