Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kolla in Sovande Laila :crazy::crazy::crazy:

1002810-normal.jpg


Alltså seriöst.. Denna och Sfinxen och Yksinäine är de sämsta jag sett på länge... Min hund gör finare hästar i Paint..

:rofl::rofl::rofl:
Nu har jag inte riktigt förstått det här med pälsar tror jag, men kan personen som gjort denna alltså välja detta utseende till en av sina hästar??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ennu en fråga..
om man ser på auktionshästarna.så vad betyder den blåa stjärnan?
o ser man pälsarna utan pass?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

blå stjärna betyder att hästen är renrasig :)

du kan titta på pälsarna genom att gå in på SM, välja guldäpplet, och välj en häst du vill kolla på, så kommer pälsarna upp :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nähäpp, ingen hörning denna gången heller. Får man be om ännu en betäckning? Haha, börjar känna mig tjatig som frågar hela tiden:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
AAAHHAHAHHAAHAHAHA
:rofl: *frust* Jag dör!! :rofl:
Det här var ju det roligaste jag sett på länge
1002812-normal.jpg
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Många av de nya pälsarna kommer nog inte direkt användas av andra, eller ens komma upp i 20 användare (som täcker kostnaden för köpet av SP...). inte om det finns duktiga artister som cerona, hokota mm vars pälsar som man troligen väljer hellre :angel:

Knappt mina pälsar som gör för den delen :grin: haha
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Någon vänlig själ som vill hjälpa mig med ett mål? :) Köpa en häst för 10 000? Köper tillbaka en annan skithäst igen. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag kan hjälpa dig:) Reservera en till mig (dramatik) så reserverar jag en till dig, men har glömt vad du heter där?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag blev inlurad för några veckor sen och hajar väl sådär. Det börjar gå bättre och bättre. Min sponsor "överlät" två bra hästar på mig, så jag har fått lite fart. Det värsta var när jag startade Hästcentret och skulle begripa mig på odling... Man kanske skulle gå en expresskurs på Kvinnersta... :p Men det börjar oxå flyta på bättre o bättre.

Uppfödare: Ragatan
Ridcenter: Naturligtvis Hästcenter
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Välkommen IngelaH!

Alltså jag FATTAR inte hur folk kan komma upp så långt på såpass kort tid? Själv är jag på min över 50e dag och jag står fortfarande och trampar.

Fast jag har inte köpt några pass alls så det kanske har med det att göra?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp