Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Häpp...fjärde hörningförsöket idag. Har blivit fyra hingstar, men ingen hörning. Alltså borde jag statistiskt sett få en på nästa försök:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Då gör du ett försök till imorgon utan att få någon och sen får du två hörningar på raken och vips så har det jämnat ut sig:D:p:angel: (positivt tänkande, javisst;))
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Ingen som vill byta morfeus armar mot en filosofens sten? Jag har stenen och söker armarna ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har köpt en enhörning! :D
Är ni noga med att bluppa era horningsston innan ni avlar eller är det bara att köra på?

Jag avlar på mina direkt, trots det ligger jag i toppen när det gäller GP. Det allra första fölet kanske inte blir så bra, men då kan man ju sälja det om det skulle bli en enhörning. Och faktum är att GP ofta blir helt ok även om stoet är långt ifrån fullbluppad (brukar däremot bara använda hingstar med 100 i blup) Det är mer de medfödda färdigheterna som blir dåliga.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Även jag avlar på mina enhörningar direkt, både hingstar och ston, och ligger i absoluta toppen när det gäller GP. Däremot blir ju inte färdigheterna så bra men det spelar ingen större roll när det gäller hornisarna tycker jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Misstänkte att det var sånna härliga prislappar på dom ;)
Men bra att veta vad priset brukar ligga på antar jag?
Får se om det blir ett litet passköp inom kort... :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vad vill du ha för Magique?

Edit: Jag tänkte på en sak.. jag letar efter en häst som kan gå bra i Grand Prix, men hur ska man veta det? Kolla på färdigheter och utrustning och extraföremål, eller..?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om du har ett Poseidonpaket så sänker det priset med 3 pass ;)

SandraW: Magique ligger på 14 pass. Har inte satt ut honom än :)
Det du ska titta på är färdigheterna först och främst. SM-föremål kan man ju alltid tillsätta själv i efterhand! Är de över 25 år måste de ha fått sina 20 molntappar också, annars har man inte en chans.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KRIS!! AKUT HJÄLP SÖKES!!

Jag skulle behöva 2 Y-horn AKUT! Måste alltså ha hjälp av två vänliga människor/bytesplatsen. Givetvis betalar jag bra, antingen med SM-föremål eller pass.

Skicka ett PM på Howrse om ni kan hjälpa mig. Vore väldigt tacksam! :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Rumpnissen hjälpte mig så problemet är löst :laugh: TACK SÅ JÄTTEMYCKET!! :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det ska det finnas, sök på föllekar i denna tråden så bör du hitta lite tips som skrevs om i början:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Någon som vill hjälpa mig med ett mål? Köpa en skithäst av mig för ca. 30017 e (kan ändras lite medans jag tar hand om hästarna) så köper jag tillbaka en annan för samma summa:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har provat två av dem i den här tråden, ingen har fungerat. Men jag provar vidare på nästa föl...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp