Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det där har jag också märkt. Och tyvärr verkar det som att de med horn får sämre färdigheter än de utan när det gäller enhörningsaveln. :mad:
Även fast det är samma föräldrar och båda är fullbluppade.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Den är ju populär just för tävlingsbonusen, att det går att samla på dessa falabellor gör de väl ännu mer populära, större chans till bonus?

På internationella ligger de på ca 1 000 000 equus och 30-200 pass för tillfället.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det var så lite så. Men du får behålla henne i tio dagar. Det går inte att köpa tillbaka en häst fortare än så. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

På internationella ligger de på ca 1 000 000 equus och 30-200 pass för tillfället.

Vem faan betalar 200 pass för en häst i ett datorspel!?! :eek:

Förstår inte heller varför man vill ha betalt i t.ex. en miljon equus istället för pass. Tycker inte man har såååå stor nytta av att vara rik?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jadu xD

Tja, jag antar att det är samlare som är villiga att betala dessa höga priser. Och det är kanske lättare att få betalt i equus än pass eftersom man gärna vill ha ut en hel del för gudomliga och speciella hästar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag spelar på halvfart.. avlar lite för skojs skull men inget seriöst.

Jag säljer de hästar som är för dåliga i avel och tydligen så trodde nån att jag säljer alla mina för jag fick mail idag.
"I'll buy Power for 800equus. If you want more, that's fine. I do have a limit, though. Please consider!"

den hästen ligger inte ens ute till salu...
och ligger högre i värden än de andra som jag sålt för 1500-4500
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Vad trött jag är på alla småungar som skickar meddelanden om att de vill köpa mina enhörningar "helst bara för equus för jag har inga pass".
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Vad trött jag är på alla småungar som skickar meddelanden om att de vill köpa mina enhörningar "helst bara för equus för jag har inga pass".

Ja, dom är skittråkiga ärligt talat. En ville köpa en GP-häst av mig, men h*n hade bara ett pass :grin: Jamenvisst, jag lägger gärna ner 15-20 pass på en häst och sen säljer den för 1. För så rik och generös är jag ju verkligen. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

En fråga bara, hur många pass gör ni av med i veckan/månaden? Och hur många kommer från sålda hästar och hur många har ni köpt?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Nu är jag tillbaka från min semster, och det känns som att jag har missat massor :(
Eller ja, ligger väldigt efter...

Någon som vill hjälpa mig med ett passköp? Reservera en häst till mig för 110 000 i så fall, vore jättesnällt!
Sen, vad behöver man egentligen för att kunna placera sig topp 100 i GPn? Jag kör på shettisar, har dom ens någon chans?
Förstår ju att det handlar om massa sm-föremål, men jag är egentligen bara ute efter fontänen...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag reserverar en åt dig :)

Ang. GP tror jag att du har dålig chans med shettisarna.. men jag är inte så jätteinsatt i GP så jag är inte hundra.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Köpte nyss en enhörning för 1 pass :D inte ens samma ras som mina andra enhörningar men kunde inte låta bli haha, så någon som behöver betäckning av en enhörningsfjording, säg till!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Shettisarna har väl en chans i hoppningen iaf. Räcker dock inte med bara shettisar om de inte är jäkligt vältränade :) Vill man komma topp-100 utan en massa olika hästar rekommenderar jag Lusitano - de är bra både i dressyr- och travtävlingarna.

SandraW: Såg den enhörningen nyss och konstaterade att den var billig :D Grattis till ditt köp!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har inte köpt pass sedan i höstas. Använder nu bara dem jag får in på försäljning av mina enhörningar, och gamla hästar som dör. Om jag räknar efter nu har jag använt 29 pass senaste månaden men det är ovanligt mycket. Skulle gissa på runt 10-15 pass/månad i genomsnitt.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

En fråga bara, hur många pass gör ni av med i veckan/månaden? Och hur många kommer från sålda hästar och hur många har ni köpt?

I perioder har jag köpt ganska många pass, och andra gånger klarar jag mig med de pass jag får av sålda hästar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack :D Tänkte tjäna lite equus på honom, det fanns ingen annan fjording ute på betäckningar :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp