Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Din Mango, finns han tillgänglig för en betäckning när han blivit lite mer tränad?? :angel: är nämligen ute efter en hingst +390 GP helst. Till avkomman efter Perrin :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Måste bara fråga nu, jag ska ge en rova nu på morgonen, men kan inte, är det för att jag redan gett ett föremål till den personen? fast det var ju igår, jag borde väl kunna ge?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Din Mango, finns han tillgänglig för en betäckning när han blivit lite mer tränad?? :angel: är nämligen ute efter en hingst +390 GP helst. Till avkomman efter Perrin :D

Lite inavel alltså :p

Klart du kan få en betäckning med honom, lägger inte så mkt tid på honom nu dock så kan ta någon dag innan han är 100-bluppad.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Lite inavel alltså :p

Klart du kan få en betäckning med honom, lägger inte så mkt tid på honom nu dock så kan ta någon dag innan han är 100-bluppad.

Linjeavel kallas de va?? :idea: Det är väl så man gör :D

Annars kan du ju skicka han på träningsläger :angel::angel: *blink blink*..haha
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

har faktiskt satt igång att träna honom en del nu :p

Det om gör att det tar lite tid är att han inte har morfeus armar...

Förresten sålde jag min falabella igår för 17 pass. Antar att det var lite för billigt eftersom hon gick på tre timmar... Men passen ska användas till att skaffa bra grand prix hästar :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Sweet :) Men han som har så högt GP kanske förtjänar MA?? ;) haha.. Nu när du sålt bellan..

ja undra vad falabellorna kommer att ''bli'' för nåt. För de är väl helt värdelösa som de är nu?? Nåt bra måste det ju bli med dem, för det kan ju inte vara meningen att de ska vara så värdelösa och bara vara vanliga hästar?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

man ska ju kunna få en bonus när man anmäler hästar till tävlingar och äger en falabella... Kändes inte så värt det, då har jag mer nytta av passen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL*

Är det bara jag som stör mig på att det aldrig finns några boxar att köpa längre? :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

6.23 och 18.23 stämmer bra! Jag har inte bråttom alls, har kommit av mig med enhörningarna i allafall så.. Bara hon hittar hem till slut så är jag nöjd! ;)
Skulle jag av någon anledning ångra mig och behöva ha henne tillbaka snabbare så hojtar jag till.
I annat fall så önskar jag lycka till! :D

Okej, tack så mycket:)
Förresten kollade jag igår för att se vad det fanns för hingstar, men det fanns inga fjordhörningar ute på betäckning:crazy: Brukar det vara snålt med dem?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Och att de har gått upp! De kostade 2500e för mindre än en vecka sedan, nu ligger de på över 8k :crazy: Nog för att det är kul med lite motstånd i spelet men någonstans får de ju ge sig... Jag fattar för övrigt inte varför man kan köpa DO-boxar för pass men inte SE-boxar. Fatta vad perfekt om man hade fått fem SE-boxar för ett pass. Då hade jag ju faktiskt köpt pass också.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

De har gått upp skitmycket.. DH-boxarna kostar liksom nästan 58' nu jämfört med knappa 30' för ett litet tag sen. Men det vänder nog snart :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Måste bara fråga nu, jag ska ge en rova nu på morgonen, men kan inte, är det för att jag redan gett ett föremål till den personen? fast det var ju igår, jag borde väl kunna ge?

Det måste gå en vecka emellan innan man ger ett föremål till samma person :)

KL
Jag kom 3:a i veckans GP :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp