Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Köper folk verkligen hörningar för typ 10 pass?:eek:

Tillgång och efterfrågan..? :p

Det där med pass är ju verkligen galet, säkert väldans många som köpt pass för att kunna lösa in dem till y-horn och få tag på Mästaren. Jag skiter i Mästaren, fyra pass är inget jag behöver (just nu, men jag kommer väl till hörningmålet jag också), och vet inte riktigt vad jag ska ha en falabella till heller. :p

För övrigt har jag äntligen klarat av "bjud in en vän"-målet. Är ju bra om det framgår att vederbörande måste logga in en gång också, och inte bara regga sig. :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är på enhörningsmålet nu, och gud vad snopen jag blev när jag kollade vad det skulle kosta att köpa en hörning!:eek: Kostar de alltid en massa pass? Jag har ingen större lust att slänga ut så många pass på en hörning ju!

De är bra mycket billigare nu än förr... Har haft ett sto ute i flera månader med bl.a. nyxpaket utan att ha fått henne såld. Igår satte jag ut henne på auktion för 3 pass, men hoppas verkligen jag får mer än så.

*kl*

Nu har jag köpt mig en akhal teke :banana: Doobidoo!

Grattis! Vad blev det för nån? Till tävling eller avel?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Jag har ett enhörningssto jag skulle kunna låna ut, men hon är 24 år och utan filosofens sten så hälsan kommer ju sjunka snart.. Hade annars tänkt sälja henne :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Nu har jag sålt för billigt igen! :mad:

Satte ut min ena GP-Akhal-Teke igårkväll för 12 pass (hon har SM-föremål till ett värde av ca 15 pass). Idag på morgonen var hon såld! Går det så snabbt så är det för billigt... :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har annars ett par enhörningsston med filosofenes sten som jag kan låna ut, Enya eller Tindra. Kika på dem så kan vi kommer överens om något! :)
Heter nixehen där också.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
För den som bara vill klara av målet med enhörningsuppfödning och inte är intresserad av att behålla fölet så har jag ett sto till utlåning. Då vill jag alltså ha tillbaka både stoet och fölet efteråt.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Du kan få fölet:) Men jag antar att jag inte kommer få någon hörning på första försöket, så vill du ha dem som inte blir hörningar också då? Några tips till en nybörjarhörningsavlare?:p

Hur funkar det när jag lånar hörning? Sätter du ut henne på reserverade till mig då eller? Hjälp vad många frågor det blev nu:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Jag har fått en Falabella nu. Hade redan öppnat så många ymninghetshorn att det var lika bra att fullfölja, har haft rätt gott om pass.
Men nu vet jag inte vad jag ska göra med Falabellan. Har man någon nytta av den tror ni? Jag tycker inte att det låter särskilt bra, särskilt inte för mig som mest är intresserad av avel och inte tävlar så mycket.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Skulle någon kunna skicka en rova till mig? På svenska sidan, heter samma sak där. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Såg att Acceber (?) sålde sin Falabella för 15 pass på bara några timmar. Så nåt värde har de nog!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Åh!! Jag har som mål att sälja en häst på auktion nu och har försökt i över en vecka men de enda hästar jag kan tänka mig att sälja är skithästarna och ingen vill ju köpa skithästar.... :p

Kan inte nån gå in och lägga ett bud på fölisen jag har till salu nu? Får du hästen så kan jag köpa tillbaka den med ränta! :)

Hannoveranare hingst 4mån "Laphroig 367.85 by Black Label"

(Tänk om det här räknas som annonsering enligt forumreglerna.... :eek:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp