Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Min häst vinner tävlingar och ökade stadigt i BLUP, men nu har han avstannat trots att han fortsätter vinna.. Är det för att han är för ung som han inte ökar mer? Han är 6 år 6 mån och har +22 i BLUP.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

för att få +100 blup så ska hästen vara över 10 år, vinna 20 tävlingar och vara vältränad i sina 3 bästa egenskaper.
Skulle tro när han nått ett av målen så stannar blupen av tills du fortsätter med de övriga 2 som behövs :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

glöm inte att lägga hästen innan 22.00 - och den ska ha över 20% hälsa när dagen är slut med :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Glöm inte heller att hästen äter när den står på ängen, så ett tips är att ställa den i boxen istället och ge den lite, lite mat bara. Om det är någon av hästarna på mitt center så finns det hälsosörp.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

för att få +100 blup så ska hästen vara över 10 år, vinna 20 tävlingar och vara vältränad i sina 3 bästa egenskaper.
Skulle tro när han nått ett av målen så stannar blupen av tills du fortsätter med de övriga 2 som behövs :)
...och med "vältränad" så menas att han ska vara 100% fulltränad, inte bara träningen som heter Träning utan du ska ha tränat ridturer tills du inte längre får några färdighetspoäng och dessutom så ska du ha tagit så många ridlektioner att du inte får färdighetspoäng för dem heller.

Det var i alla fall vad som gällde för att jag skulle få min hingst 100-BLUPad. Det är så sjukt drygt.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl
någon som vill hjälpa mig med ett passköp? :D
reservera en häst för 520.000 till Siri1 :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag brukar ge hälften av dagsransonen.

Praefatio: Hör med supporten! Man ska ju få ett pass var femte karmapoäng...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag skulle också behöva hjälp med passköp. Om någon vill reservera en häst för 268 000 till tigerlilja och sedan köpa tillbaka en annan vore jag tacksam!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

köpt, och har reserverat åt dig nu :)
(dessa förbaskade connemaror :p)

@Humla, reserverar en häst åt dig :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Jag är på målet att jag behöver sälja en häst för minst 1 pass, någon som vill hjälpa mig?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag kan köpa häst för ett pass om du köper tillbaka. Reservera en för tigerlilja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp