Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag blev också chockad! Trodde bara vinnaren av hela veckan fick pass, men tydligen hade jag fel :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, jag har funderat länge på cerona och alla hennes superhästar. Hon har ju inte speciellt hög karma så hon kan inte ha köpt så många pass. Men hon har fått ca 120 pass tack vare sina pälsar + alla GP-vinster så nu förstår jag... ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, min avel går knappt på sparlåga ens :p Men GP är riktigt kul när man engagerar sig, spännande att träna upp en häst och se hur bra den blir! Tyvärr kommer min hopphäst bara bli 4 som bäst i färdighetsrankingen så jag har inga stora förhoppningar ang morgondagen...

Morgondagen som i "när jag får veta resultatet" alltså!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Blev lite sugen så köpte pass och laddade min fölis full med sm-föremål :p
Tyvärr hann jag inte åldra honom mer än till 12 år så kommer inte få någon vidare placering... Får satsa på nästa vecka istället!

Vet någon förresten om man får poäng till den kringflackande hästen om man loggar in efter midnatt? Eller måste man vänta till efter uppdateringen?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

tänker inte sitta uppe och vänta, var mest nyfiken på när man kan få sin falabella :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, min avel går knappt på sparlåga ens :p Men GP är riktigt kul när man engagerar sig, spännande att träna upp en häst och se hur bra den blir! Tyvärr kommer min hopphäst bara bli 4 som bäst i färdighetsrankingen så jag har inga stora förhoppningar ang morgondagen...

Morgondagen som i "när jag får veta resultatet" alltså!

Men "veckans vinnare" är en häst, inte en spelare eller hur funkar det? Om man ställer upp med bästa hopparen vid hopptävlingen, bästa travaren vid travlopp osv?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men "veckans vinnare" är en häst, inte en spelare eller hur funkar det? Om man ställer upp med bästa hopparen vid hopptävlingen, bästa travaren vid travlopp osv?

I dagsrankingen så är det hästen som vinner och får den ev. GP-höjningen. I veckorankingen däremot så är det spelaren, man får då själv välja vilken häst som ska få förbättringen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Aha, bra att veta!

Inte för att jag har så många hästar att välja mellan men ändå.... :p Det här Grand Prix, är det en tillfällig grej eller är det här för att stanna? Bra förbättring mot när jag spelade howrse sist iaf!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hur ska jag lyckas med mål 50?

Nr. 50
Grupp: Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet

Vem fasen ska jag bjuda in? Känner inte att jag har någon vän som kommer nappa? Skickade en förfrågan till mig själv, på min andra mail. Men den har inte ens kommit fram. Är kanske dumt att chansa också...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Din karl då? Annars kan du bjuda in din andra mejl, regga dig och sen plocka bort den igen. Tror många gör så.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
hur får man upp hälsan på sin häst?
Har en som är för tjock och hälsan är på typ 70% bara, sist jag hade det så dog hästen efter ett par dagar när jag inte gav den nån mat för att banta ner den:o Vill ju inte döda en till:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp