Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nån som har en lagerkrans och/eller Boreas utfall att erbjuda? Kan betala bra med equus eller köpa ett passföremål i utbyte.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Hur viktig är GP egentligen? Eller rättare sagt den där höjningen på den som man kan göra? Jag klantarslet har äntligen lyckats hitta ett schema som hästarna orkar MEN så slösar jag ÅP och råkar ställa hästen på ängen i 10tim istället för att leka med den *dunka huvudet i väggen*
Så nu blev det bara en höjning på 1,02, tror ni att det spelar nån roll? Givetvis var det fölisen med bästa GP *dunkar huvudet i väggen igen*:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har en Boreas utfall om du kan sälja mig en bra tävlingshäst. Jag betalar naturligtvis equus i mellanskillnad och eventuellt pass om den är SÅ bra.

Do we have a deal? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har både och, och säljer gärna till ett bra pris. Hur mycket har du tänkt spendera?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag älskar Buke!! :D

Vad söker du för häst? Vilken gren alltså?

nevin: Jag köper båda!! Säg vad du vill ha så betalar jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

eyz + nevin:

Jag hade gärna velat ha grejorna tills imorrn, så om ni vill (och vågar!) så får ni gärna skicka dom ikväll/så snart ni kan. Jag är rätt säker på att vi kan komma överens om priset efteråt ;)

nevin: Eftersom man bara kan skicka ett föremål i veckan till samma person så får du gärna skicka det ena till min sambo (alias Rune).
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag föredrar raser med hyfsad dressyr eftersom de då funkar någerlunda i alla grenar... Men egentligen spelar det ingen större roll, och det behöver inte vara någon superhäst men kul om man lyckas vinna någon tävling någon gång i veckan eller så.;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL typ

Nu när jag ska börja tävla min superarab som jag köpte (:D), är det alltså uthållighet, snabbhet och dressyr som han ska vara fulltränad i först och främst? Eller ska jag strunta i att träna upp honom tills han är "bra" och tävla i dåliga tävlingar först?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Själv sitter jag uppe och väntar på att klockan ska bli efter midnatt. Då kan jag anmäla till grand prix och iom det få ett nyx-paket av de kringflackande hästarna. Vaddå beroende? :angel::o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Och från och med imorrn kan man få en Balios ;) Undrar om många loggar in ikväll, hehe!

KL

Förresten, jag hoppas alla har sett vem som vann GP igår? :D :banana::banana::banana:

Jag är asnöjd med mig själv, haha!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Såg det, stort grattis :bow:

Vill man verkligen ha en till balios? Iofs bra med nyx-paket...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! :D

Jag hade gärna fått en till Balios, 2 nyx-paket i månaden hade inte alls vart dumt. Men jag räknar med en Falabella...

Om jag har fattat det rätt så får man färdigheter av falabellorna, men försvinner de också efter 5 dagar?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, räknar också med en fallabella.
Man har väl en chans på hundra att få ökade färdigheter när man anmäler till tävling? Inte så mkt att hänga i julgranen..,
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Får väl hoppas de är bättre än de låter :) Men Balios är nog av högre värde eftersom bara 10 får honom... 5 har redan lyckats tror jag?

Therese1988: Tack! :D Tydligen så får man 6 pass när man vinner, inte konstigt att cerona har så bra hästar :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

What?!?!? Oj... Kanske dags att börja satsa lite mer på en och samma kuse? :p
Så kanske man har chans att hamna lite längre upp i listan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp