Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Stämmer det verkligen att duscharna fylls på fem över varje timme? Vid flera tillfällen idag så har jag sett till att kolla i tid, ca 4 minuter över så spammar jag uppdatering tills fem över och lite till men det dyker aldrig upp några duschar :confused: Kan det verkligen ta slut så snabbt att man inte ens hinner se dem, så segt internet har jag inte :devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ett litet tips ang duscharna, de fylls på varje heltimme fem över exakt. De tar slut på några sekunder eftersom de fylls på med endast 2 st.


videnlis >> Energin ska komma tillbaka till runt 100% efter uppdatering om du la din häst med minst 20% energi dagen innan samt innan kl 22:00 (om det är kallt och hästen inte har täcke bör den sova i boxen). Har hästen i övrigt bra moral och hälsa? om inte då kan det bero på det, vilket brukar bero på dålig vikt.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Hur gör man för att öka en hästs färdigheter ytterligare? Hästen ifråga är fullbluppad och har alla färdigheter fetstilade, men de måste ju kunna öka ändå, eller..?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Bara med lektioner och bara tills hästen fyller 25 år.

Och då gäller det bara de två bästa färdigheterna. De andra är klara sas.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha, det kan man tycka!

Delvis KL

Klantade mig som fasen nyss, för andra gången. Skulle leka med mitt nya toppföl och gör samma misstag som sist - jag fick för mig att 1,4 år var sista chansen att leka! Så jag lekte tills kl 23.30 och sen när jag åldrade kom jag på mitt misstag :p Började sista dagen med en moral på 89% och energi på 83% men det gick bra ändå tack vare duschen :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kL
Någon som vill va snäll att skicka ett åldrandepoäng till Bitte0007 på svenska? Kan få nått för det om ni vill
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Jag är riktigt stolt över min gamla enhörningsmärr! :love:
Idag födde hon sin femte hornbebis på 13 försök. Inte illa. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Men klaaant, lyckades sälja alla mina linbäddar :p Det var bara att skicka iväg ett pass-sms och köpa sig ett växthus...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nu får ni förklara lite närmare för stackars mig :D Om jag vill tävla hoppning med min hannoveranare, vad ska jag träna/inte träna för att ha bättre chans på tävlingarna? Då ska jag alltså inte träna hoppning om det är det jag vill tävla?

Såhär ser det ut för dom:

Hoppning 90%
Dressyr 70%
Snabbhet 66%
Galopp 62%
Uthållighet 42%
Trav 20%

Bör jag då alltså satsa på dressyr, snabbhet och galopp? Eller kanske uthållighet istället för dressyr... Hjälper dressyr något i hopptävlingar?

Jag vet inte riktigt var jag ska leta för mer info om tävlingarna :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja gärna!

Har ett föl som råkat bli utan stallplats.. kan jag låta bli att göra någonting med den idag och vänta tills det dyker upp platser med morötter?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Åh, damn, jag har en färdighetsnivå-gräns på 300 så fölisar får tyvärr inte plats hos mig. Sorry :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har två till som inte fått sina förlängda vistelser godkända än, vet inte om det är vanligt att det inte blir godkänt iof..? Men dessa vill gärna ha någonstans att bo isf:laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp