Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knepet att vinna auktioner är att buda i de sista sekunderna ^^

Rumpnissen >> Prövat logga in och ut? Brukar ibland hjälpa
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Heter samma sak som här:)

*kl*
Ni som kör dessa fölprogram, alltså hur bär ni er åt? Har ni nåt special för att fölen ska orka leka så länge?? För min del havererar det liksom redan vid 6 månader:(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knepet att vinna auktioner är att buda i de sista sekunderna ^^

Rumpnissen >> Prövat logga in och ut? Brukar ibland hjälpa

Det tycker jag ju att jag gör:D Men har tydligen inte lika mycket is i magen som alla de som vunnit över mig i auktionerna..
Idag lyckades jag iallafall kamma hem ett sto, visserligen för lite mer än jag hade tänkt iom att jag mest var ute efter en häst till att ta hand om nu när man inte längre kan köpa ÅP:D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men vad gör jag för fel när inte mina fölisar orkar så mycket?:(


Vad är det förresten för speciellt med pegasusarna (ja mer än att dom har vingar då:p)? Och enhörningarna?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

När är det dom inte orkar mera?

Se till att de har full energi, hälsa och moral när de är 6 månader och du bäddar ner dem så borde de orka.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men jag kommer inte ens igenom hela första dagen eller vad man ska säga.. för leka i 7 timmar orkar dom inte:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Finns Craxors fölscheman som är anpassade efter de nya premisserna?

LillaMy: Vad konstigt :confused: Tar 7 timmars lek mer energi än vad de har menar du? Har du följt schemat till punkt och pricka då?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Japp, gör allt i den ordningen det står, räcker energin till 7 timmars lek så räcker den definitivt inte till den där timman som är senare på de flesta scheman jag sett:confused: och när fölet sen är 8 månader så spelar det ingen roll om jag lagt den innan 22 för den har inte ens nära 100% på nåt
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej,d et är inte uppdaterat, men hoppar man bara över saltstenen och drar ner lite på hagtiden i de scheman där det är lång sån, går det fint. Mina fölungar klarar sig fint och får så många poäng de ska iallafall :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hm, har du prövat Dr Zig's fölschema? Tycker den är väldigt lätt att följa och man slipper hagtid osv. Enda du måste hålla reda på att ändra om pounds till kg.

När jag märker att fölschemat inte fungerar är oftast ifall den har lite lägre moral, då brukar de inte fungera riktigt heller för mig. Kan det ha varit ditt problem? Alternativt att ridcentret där fölet står uppstallad inte är tillräckligt bra (dvs ängarna har inte bra bördighet). Därför tycker jag Dr Zig fungerar för mig då jag slipper tänka på hur hagen ser ut, huvudsaken det finns morötter ^^
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Jag har låst upp Fontänen för första gången :D

Men hur ska man lyckas få Den Blyge? Även om jag redan har 64 poäng på den så är jag tveksam till att det kommer räcka att anmäla två hästar om dagen..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Någon som vill hjälpa mig med passköp förresten? Jag behöver köpa en häst av er för 150000e, och sen säljer jag tillbaka en för samma summa.

Reservera till sanwas om ni kan hjälpa till :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Japp, gör allt i den ordningen det står, räcker energin till 7 timmars lek så räcker den definitivt inte till den där timman som är senare på de flesta scheman jag sett:confused: och när fölet sen är 8 månader så spelar det ingen roll om jag lagt den innan 22 för den har inte ens nära 100% på nåt

Men 100% behöver den bara ha i hälsa? I moral räcker det med 95%+ och i energi över 20%.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om du låser upp fontänen nästa vecka också så klarar du det ;)

Jag kom på plats 6 i Grand Prix den här veckan!! :banana:

(Hade gärna hjälpt dig med passköpet men hinner inte idag)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
300
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp