Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Skitspel:devil::p
Nu har jag hängt där mer eller mindre hela dan för att vinna auktioner.. Varenda en har jag förlorat sådär på sekunden:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Grattis!!

Det är som med min AT Gråggy... Han har strax över 100 i dressyr och 20-50 eller nåt i trav och galopp, men han vinner nästan alltid i dressyrtävlingar :) Inte mig emot, men jag förstår det inte :D

Delvis KL

Har fått ihop till tre KF hästar nu. Bara GP-hästen och Den Lojala kvar, och de får jag så snart det går :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Bara auktioner med lågt utropspris och liiite bättre och äldre hästar, så kanske inte så förvånande men när man väntat timmar och lägger bud med bara några sekunder kvar och så sitter nån annan och gör likadant men så att jag går som förlorare:devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! Oj, vad många Y-horn du måste ha köpt... :p Grattis till dig med! Men hur har du kunnat få Den Lojala? Får man inte 10 poäng om dagen, typ? Eller menar de någonting annat med "regelbundet"? Jag vill gääärna ha det där karma-poänget, för då når jag mitt omöjliga karma-mål om tio dagar...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är därför jag bjuder på auktioner som slutar antingen tidiga morgnar eller väldig sena kvällar... :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*

Hur mycket pengar lägger ni ut på pass, eller får ni bara pass från försäljningar?

Vad har ni för tips till en nybörjare som mig? Jag kan inte göra så mycket än, men försöker förstå hur allting går till! Allt med avel är ren grekiska för mig än så länge. GP, färdigbluppad och allt vad ni pratar om! :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men då säljs ju inte de hästar jag vill ha:p Har fått dille på att inte byta ras också, så nu när jag blev snuvad på alla auktioner idag får jag vänta ända tills imorgon innan det är dags igen.. Och imorgon ska jag inte vara hemma på nästan hela dagen:eek: Undrar om iPhonen klarar howrse

(kanske inte ska erkänna egentligen, men drömde tom om spelet häromnatten, jag skulle hopptävla med en av mina hästar:eek::o:rofl: Tur jag har graviditeten att skylla på:angel:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

:rofl::rofl::rofl:
När man tom drömmer om spelet så har man spelat för mycket, been there:angel: Dock inte howrse.

Jag vill ha duschar men de finns ju aldrig i lager. :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! Oj, vad många Y-horn du måste ha köpt... :p Grattis till dig med! Men hur har du kunnat få Den Lojala? Får man inte 10 poäng om dagen, typ? Eller menar de någonting annat med "regelbundet"? Jag vill gääärna ha det där karma-poänget, för då når jag mitt omöjliga karma-mål om tio dagar...

Nej, jag har Den Lojala kvar att fånga skrev jag :) Men ja, jag har köpt på tok för många Y-horn... Säg inget till min sambo bara :angel:

Toffeldjur: Jag har köpt en hel del pass. Tack vare det som jag har kommit så långt i spelet.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

lol, fick just ett mejl från en som vill köpa min enhörningshingst som ligger ute på försäljning.. för hela 3000e!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Åååhhh... Jag vill haaa en falabella :( Men jag vägrar köpa typ tusen pass för att köpa y-horn. I just won't. Bläää...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Jag fick ett mail från en typ som frågade om jag kunde sälja ett Nyxpaket till henne för 10 000 e. Hon tyckte att jag kommer ju ändå få så många av min Balios. :angel:
Vad svarar man på det? Först frågade hon bara om hon fick köpa och jag sa att jag skulle tänka på det och frågade vad hon tänkte betala. Men nu när jag vet det är jag inte lika sugen... Vad göra? Säga att hon kan ta sitt skambud och... *göra något man kanske inte ska skriva här*?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

När jag får såna bud (har som sagt fått mängder av dom på mina enhörningar) så brukar jag svara nåt i stil med att "nej tack, jag är inte intresserad av skambud". En del blir skitsura av det, mest småtjejer...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, jag fick ett av Yuudai som sägs funka 100%. Har bara testat det på en häst än så länge och det gick ju bra. Kommer strax!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tror dock inte att det funkar på shettisar.

8 MÅNADER
"""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
7 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

10 MÅNADER
""""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat
1 timme äng
7 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck

1 ÅR
""""
1 timme 30 min äng
Rykt
8 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

1 ÅR 2 MÅNADER
""""""""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
9 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat

1 ÅR 4 MÅNADER
""""""""""""""
30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat
9 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck

1 ÅR 6 MÅNADER
""""""""""""""
30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat 5,5 kg
10 timmar lek
Rova
Morot
2 timmar lek
Klapp
Dryck
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Här fick man ju massa bra råd. Inser att jag är helt lost på det här spelet :).

Vad heter ni föresten, så kan jag lägga till er som vänner (är redan med några)...

Sen behöver jag lite hjälp!
Mål 30: Nå 2 karmapoäng.
Jag har två karmapoäng men kan inte validera målet ändå. Why?
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp