Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Självklart, men du måste köpa först, för jag har inga pass just nu:p

Har reserverat en till dig nu iaf:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Så, köpt och klart! Har lagt upp ett av alla mina misslyckade enhörningsförsök till dig nu...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jo tack, det har jag med :p försöker portionera ut dem en och en via auktionen...

och så klart missade jag enhörningstiden igen -_- Tvätt som kom emellan!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha, tack. Har köpt den misslyckade nu:p

Har någon en box med morötter som jag kan få ställa ett föl i så att jag kan leka? Köpte en ny box till mig själv, men den hann bli bebodd innan jag hann reservera den till mig själv ens:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag fick ett föl med horn som kommer bli etta på listan om inte Suvi också fått ikväll, måste in och kika!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Grattis!
Jag fick också ett enhörningsföl ikväll, mitt bästa hittills. Jag har redan förstaplatsen men det skadar ju inte att ha så många av platserna som möjligt :laugh:, tror att jag har åtta av topp-tio platserna just nu.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kul! Jag kommer att ha fyra av platserna nu med det här sista tillskottet. Vilken ras kör du?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Spanska. Var bara en slump att det blev så, fick två spanska när enhörningarna introducerades med passköp.
Du då?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*

Hur ofta använder ni åldrandepoäng? Så mycket ni kan, eller till en viss ålder? Jag har en hel hög som jag inte riktigt vet om jag borde använda eller inte?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag använder dem oftast när jag har tråkigt och vill spela mer när jag redan är färdig med mina pållar. Eller när ston är dräktiga, när jag ska leka med föl, eller när jag tycker att hästarna ska åldras av olika anledningar bara:p


Knapp

Är på enhörningsmålet nu, och gud vad snopen jag blev när jag kollade vad det skulle kosta att köpa en hörning!:eek: Kostar de alltid en massa pass? Jag har ingen större lust att slänga ut så många pass på en hörning ju!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hur många pass vill folk ha för dem då?
Jag har haft två av mina till salu ett tag. Den ena är ett sto med nyxpaket och henne ville jag ha lika många pass för som paketet kostade.
Men min hingst som inte har sm-föremål låg ute för ca 2-3 pass utan napp.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Rekommenderar dig att försöka låna dig en enhörning. Så gjorde jag, vissa lånar ut gratis, andra för lite equus och i mitt fall gav jag ett SM föremål.


Förresten måste berätta, lyckades vara en av de 10 personerna som fick en Balios :D Var tokig nog att vakna kl 4 idag och uppdatera som en galning, många nervösa minuter och hjärtklappning. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Får man låna hörningen ända tills man lyckas få ett hörningföl då? Det kan väl ta ganska lång tid?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hmm typ från 4 och upp över 10...

Fast det verkar ju nästan som om man får ge det. Köper folk verkligen hörningar för typ 10 pass?:eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp