Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

men det var väl.. 11 avkommor och ingen enhörning >.<

nåja, fick äntligen pionjären iaf
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha - nä, några nonhorningar vill jag inte ha! :P
Men jag reserverar henne till dig för 500e! :) Några tips.. hmm.. om du inte har en hestias gåva som ligger och skräpar så nä inte direkt. Men var noga med tiden!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Åh, tack vad snällt av dig:)

Vilken tid är det nu då? 06.23 och 18.23 väl? Fast det är inte säkert jag hinner försöka i helgen, mest så det inte gör något isf?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ibland har man ju plågsamt otur med fölen.
Jag är dock inne i ett litet flow, 3 hornföl igår och 2 idag :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Ännu en dum fråga:o Grand Prix-biljetten, är den obegränsad? Eller gäller den bara en gång på en häst eller liknande?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Den gäller måndag - fredag och du kan anmäla vilka två (eller fyra) hästar du vill varje dag :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

det finns bonusar man kan hitta i y-horn som gör att man kan anmäla fyra hästar istället för två :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Åh.. Då antar jag att det bara är att glömma den Blyge:( För några 88 poäng lär man väl inte hinna skrapa ihop:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

6.23 och 18.23 stämmer bra! Jag har inte bråttom alls, har kommit av mig med enhörningarna i allafall så.. Bara hon hittar hem till slut så är jag nöjd! ;)
Skulle jag av någon anledning ångra mig och behöva ha henne tillbaka snabbare så hojtar jag till.
I annat fall så önskar jag lycka till! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Oj, såg nu att det var bättre med rova, jag skickade just äpple... men kan skicka rova om ett par timmar om du vill ha det med?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Du kan ju hinna skrapa ihop de sista 88p om du öppnar massa y-horn nu. De har ju en promotion att varje y-horn får du 3p till de kvarvarande kringflackande hästar (förutom Mästaren och Lojal om jag minns rätt)


hade nog världens tur med enhörningsuppdraget, fick enhörningen på tredje försöket :) Och då betäckte jag första och sista gången på morgonen haha
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

folk börjar nog blir lite desperata, fick nyss mail från en tjej som ville låna en av mina tävlingshästar för att kunna låsa upp fontänen. de är ju inte ens särskilt bra, hästarna mina :crazy:

Även fått frågan om jag kan tänka mig att bara anmäla en häst till grand prixen, hon som frågade hade inte så bra hästar så om alla andra kunde låta bli att vara med så kunde hon låsa upp fontänen :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag får också en massa förfrågningar om att låna ut hästar..... Lite jobbigt att berätta för fjortitolfte gången samma dag att jag inte lånar ut hästar....
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

woho, kom 73:e plats i Grand prix=fontän!
Frågan är om det är ens är en ide att lägga ner pass på att köpa 17 y-horn för att få en falabella? :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag trodde att det skulle gå att skicka nytt direkt efter 12... men se det fick jag inte, men det kommer en rova på morgonen, så fort uppdateringen är klar!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*phew* kom på plats 98. Måste träna upp lite bättre pållar tills nästa vecka tror jag. Älskar att ha fontänen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp